Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن جباری صبح شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد که با حضور چهار نفر اعضای این شورا به منظور انتخاب سرپرست شهرداری مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد، اظها کرد: چنانچه شورای تطبیق رای جلسه شورا را رد کند از امروز مسئولیت مدیریت شهری را به فرمانداری می سپاریم.

جباری افزود: انتخاب سرپرست شهرداری بجنورد طی جلسه پنج شنبه هفته گذشته کاملاً در چهار چوب قانون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه موضوع جلسه گذشته مشخص نبود و با تاخیر اعلام شد، برخی از اعضای شورا معترض و جلسه را ترک کردند.

سرپرست شهرداری هرچه سریع تر تعیین تکلیف شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در ادامه این جلسه گفت: فرماندار بجنورد هرچه سریع تر موضوع سرپرست شهرداری را تعیین تکلیف کند.

جمشید گریوانی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهردار سابق بجنورد اعلام کرده از نظر قانونی جایگاهی در شهرداری ندارد، ضرورت دارد فرماندار هرچه سریع تر تکلسف این موضوع را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر بجنورد با موضوع انتخاب سرپرست شهرداری بجنورد با حضور چهار نفر از اعضای این شورا در محل سالن جلسات شورا برگزار  که به دلیل حاضر نبودن اکثریت اعضا جلسه از رسمیت خارج شد.

کد خبر 4677168

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر بجنورد شهرداری بجنورد فرمانداری بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۰۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد

 فرشاد گرگیج در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سیب و سوران با اشاره به‌پیش بینی‌های جوی صورت پذیرفته و هشدارهای جوی صادر شده و باتوجه‌به فعال‌شدن و تشدید فعالیت سامانه بارشی و نیز ادامه و تقویت سامانه مذکور تا پایان هفته جاری و احتمال و شدت‌گرفتن بارش باران و وزش باد نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم و آماده‌باش کامل اعضای ستاد، استقرار امکانات، تجهیزات و ماشین‌آلات و حضور در منطقه تأکید کرد.

  وی همچنین باتوجه‌به اخطاریه‌های ابلاغی و پیش‌بینی‌های مذکور و احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و مسدودشدن مسیرها نسبت به اطلاع‌رسانی توسط بخشداران، اعضای ستاد و دهیاران به مردم به‌ویژه ساکنین مناطق عشایری و اهالی روستاهای پایین‌دست سدها تأکید و از مردم عزیز شهرستان درخواست نمود ضمن هوشیاری لازم، از تردد در مسیر سیلاب و رودخانه‌ها خودداری نمایند.
 
  فرماندار سیب و سوران خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر گردید کلیه مدارس در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد