Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در پاسخ به سوالی در خصوص ساماندهی مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: هدف از ساماندهی دانشگاه پیام نور، تعریف ماموریت‌های جدید به مراکز و واحد‌های این دانشگاه است و آنطور که در مقطعی از زمان دانشگاه پیام نور دغدغه تحصیل برای همگان را از بین برد، اکنون نیز در ماموریتی جدید، مهارت آموزی و اشتغال پایدار برای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌ها را در برنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زمانی با بیان اینکه مهارت آموزان با دریافت گواهی دوره در رشته‌های خاص و با توجه به نیاز توسعه‌ای منطقه می‌توانند از تسهیلات ویژه دولت که بالغ بر یک میلیارد ریال است بهره‌مند شوند،‌گفت:  این افراد با داشتن تخصص علمی و عملی و منابع مادی می‌توانند گام اساسی را در پیشرفت و توسعه کشور بردارند.

انعقاد تفاهم نامه با مجمع عالی کانون کارفرمایان کشور

رئیس دانشگاه پیام نور به انعقاد تفاهم نامه با مجمع عالی کانون کارفرمایان کشور را مهم دانست و گفت:‌ اگر دانشجویی بخواهد در رشته خاصی تخصص کافی را کسب کند یا اینکه در راستای انتخاب شغل خود نیاز به تجربه آموزی داشته باشد، دفاتر انجمن‌های صنفی ایجاد شده در مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور این وظیفه را دارد تا متقاضیان را به صنف مورد علاقه خود جهت کارآموزی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: سازمان امور اداری و استخدامی مسئول رسیدگی به وضعیت کارکنان قراردادی

رییس دانشگاه پیام نور، در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اعطای وام‌هایی باکارمزد حدود ١.۴ درصد توسط بانک‌های عامل به دانشجویان دانشگاه پیام نور اشاره کرد و بیان کرد: در شرایط کنونی کشور و در راستای کمک حال بودن دانشگاه پیام نور برای خانواده‌های معزز دانشجویان، قرارداد‌هایی با دو بانک عامل منعقد گردیده و با معرفی دانشجویان به این بانک‌ها کل هزینه تحصیلی دانشجو تامین می‌گردد.

وی یادآوری کرد: نیرو‌های قراردادی دانشگاه پیام نور تعیین تکلیف خواهند شد؛‌ طرح تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دانشگاه در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و برای نهایی شدن نیاز به دوسوم رای نمایندگان دارد و جای امیدواری بسیار هست که این طرح در صحن علنی رای بیاورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی

عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم گفت: دانشگاه‌هایی که بتواند شرایط استاندارد مانند فضای فیزیکی و تعاملات بین المللی آن، رتبه دانشگاهی را ایجاد کند به آن مرکز مجوز تاسیس پردیس بین المللی داده خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر دانشگاه‌های سطح یک کشور بین یک تا چند پردیس بین‌المللی دارند. نحوه جذب دانشجوی ایرانی در پردیس‌های بین‌المللی از طریق سازمان سنجش و با شرایط خاص انجام می‌شود.  

معاون آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: در حال حاضر  پردیس‌ها‌ی بین‌المللی  به ازای هر ۴ دانشجوی خارجی توانسته یک دانشجوی ایرانی را پذیرش کنند.

عمو عابدینی ادامه داد: دانشجویان خارجی در بدو ورود به کشور زبان فارسی به آنها آموزش داده می‌شود و تدریس به زبان انگلیسی محدودیت شورای عالی گسترش را در پی دارد.

معاون آموزشی وزارت علوم  اضافه کرد: دانشگاه‌های سطح دو به شرط داشتن شرایط مدنظر مجوز داشتن پردیس بین الملل را خواهند داشت.

وی افزود: برنامه ریزی شده است تا دانشکده علوم و فنون راهبردی برای ایران باشد. وزارت علوم تاکید زیادی بر نخبه پروری داشته  و در صورت تحصیل در مقطع دکترا، بورسیه خواهند شد.

عمو عابدینی گفت: شیوه نامه‌های دیپلماسی علمی تدوین شده است تا نوع ارتباط دانشجویان کشورمان  با سایر مراکز آموزش عالی دنیا، مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی
  • هشدار روسیه به مالک تلگرام
  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک