Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حسینی مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی استان قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: در مجموع ۵۱ قطعه از فاز نخست شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان برای واگذاری به سرمایه گذاران فراخوان شده بود که از این میزان تاکنون ۳۲ قطعه واگذار و در اختیار سرمایه گذاران قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در ماه جاری عملیات اجرایی ساخت نخستین گلخانه در این شهرک آغاز و کلنگ آن به زمین خواهد خورد.

این مسئول گفت: شهرک گلخانه ای نودهک از مصوبات سفر رئیس جمهوری به قزوین به شمار می رود که فاز نخست آن در ۷۱ هکتار طراحی و در حال آماده سازی است.

حسینی با اشاره به تلاش این شرکت برای تامین زیرساخت های لازم در شهرک گلخانه ای نودهک، گفت: عملیات برق رسانی به این شهرک در حال انجام است و در ماه گذشته نیز قراردادی برای انتقال گاز به این شرکت با شرکت گاز استان منعقد شد.

حسینی با بیان اینکه توسعه شهرک های گلخانه ای در نقاط مستعد استان قزوین را در دستور کار داریم، اظهار داشت: در همین راستا ماه گذشته مجوز ایجاد یک شهرک گلخانه ای پنج هکتاری توسط بخش خصوصی در شهرستان آبیک صادر شد.

براساس اخرین امار ارایه شده، در استان قزوین ۱۰ هکتار گلخانه هیدروپونیک و ۳۹ هکتار گلخانه به روش خاکی وجود دارد. 

هم اکنون در استان قزوین ۱۰۴ واحد گلخانه ای وجود دارد که تا سال گذشته ۶۳ واحد آنها فعال و ۴۱ واحد آنها نیز غیرفعال بوده است. 

در حال حاضر عمده تولید واحد گلخانه ای مربوط به محصولاتی چون خیار،گوجه فرنگی، فلفل، بادمجان، انواع سبزیجات و سیفی جات است. 

۳۰۱۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال زمین سبزیجات سرمایه گذاران کشاورزی گوجه فرنگی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های کوچکی که با همت بزرگ به ارزش افزوده می‌رسد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این زمین‌ها و گلخانه ها، گونه‌های مختلف گیاهی پرورش داده و نهال، بوته و محصول آن عرضه می‌شود.

افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی، صرفه جویی در مصرف آب، ایجاد اشتغال پایدار و تحقق ارزش افزوده در بخش کشاورزی، از مزایای کشت گلخانه و کوچک مقیاس است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سند ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های شهر جدید امیرکبیر اراک صادر شد
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • زمین‌های کوچکی که با همت بزرگ به ارزش افزوده می‌رسد
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • واگذاری بیش از ۲هزار قطعه زمین در قزوین