Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۱۲۷ هزار سرباز خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سلیمان پاک سرشت رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در آیین تجلیل از مهارت آموزان برتر نیرو‌های مسلح اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۷ هزار سرباز در جمع مهارت آموزان سازمان فنی و حرفه‌ای قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: طبق گفته‌های مسئولان عالی کشور در حوزه رونق تولید و ثروث، هر فعالیتی که انجام شود به اندازه حفظ اقتدار نظام است و ما نشان دادیم که اقتدار اقتصادی در شرایط فعلی کشور به اندازه اقتدار نظام مهم است و در این مسیر گام‌های اساسی برداشته شده است.

پاک سرشت با بیان اینکه امروز قرارگاه مهارت آموزی بسیار فعال است، گفت: امیدواریم با مهارت آموزی سربازان، مفهوم سربازی در آینده ارتقا یابد.

او با بیان اینکه در مهارت آموزی سربازان دو هدف را دنبال می‌کنیم، افزود: ارتقای بهره‌وری کارکنان نیرو‌های مسلح در مسیر اجرای مأموریت‌های خود و افزایش اشتغال پذیری سربازان از اهداف ما در قرارگاه مهارت آموزی سربازان است.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: سربازان در دوران سربازی برای آموزش مهارت‌های مورد نیاز و توانمندی برای اشتغال، ۲ سال فرصت دارند تا مهارت‌های لازم را بیاموزند و این یک فرصت طلایی است.

پاک سرشت با بیان اینکه کار مهارت آموزی سربازان در سال‌های قبل انجام می‌شد، اما از سال ۹۶ کار مهارت آموزی سربازان در قرارگاه مهارت آموزی به طور جدی آغاز شد، گفت: طی این سال‌ها رشد ۵ برابری را در حوزه مهارت آموزی سربازان داشتیم و به زودی آثار این طرح را در سطح جامعه خواهیم دید و کشور ما از لحاظ اقتصادی و مهارتی به توانمندی بیشتری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهارت آموزی سازمان فنی و حرفه ای اقتدار اقتصادی سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 2 میلیون نفر ساعت مهارت آموزی در بخش دولتی آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی ، مهدی رحمدل اظهار داشت: سال گذشته 2 میلیون و 774 هزار و 654 نفر ساعت، آموزش مهارت در بخش دولتی استان اجرا شد که این آموزش ها در 18 گروه هدف به متقاضیان ارائه شد. وی افزود: طی سال گذشته تعداد 24 هزار و 610 نفرساعت ویژه آسیب دیدگان اجتماعی ، 11 هزار و 180 نفر ساعت افراد دارای معلولیت ، 29 هزار و 390 نفرساعت دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی ، 270 هزار و 898 نفرساعت دانش آموزان ، 123 هزار و 462 نفرساعت دانشجویان ، 45 هزار و 890 نفرساعت زنان خانه دار ، 53 هزار و 911 نفرساعت زنان سرپرست خانوار، 205 هزار و 398 نفرساعت زندانیان ، 61 هزار و 239 نفرساعت ساکنین سکونتگاه های غیررسمی ، 222 هزار و 406 نفرساعت ساکنین مناطق روستایی 7 هزار و 503 نفرساعت ساکنین مناطق محروم مرزی ، 320 هزار و 665 نفرساعت سربازان وظیفه ، 124 هزار و 564 نفرساعت شاغلین بنگاه های اقتصادی ، 21 هزار و 415 نفرساعت عشایر ، یک میلیون و 161 هزار و 125 نفرساعت متقاضیان مهارت آموزی ، 68 هزار و 579 نفرساعت معتادین بهبود یافته ، 20 هزار و 53 نفرساعت مشمولان بیمه بیکاری و 2 هزار و 464 نفر ساعت کودکان کار و خیابان توسط بخش دولتی استان ارائه شده است . رحمدل خاطرنشان کرد : تعهد بخش دولتی استان در سال گذشته 2 میلیون و 38 هزار و 753 نفرساعت بوده است که با اجرای 2 میلیون و 774 هزار و 654 نفرساعت 136 درصد تحقق یافته است ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • سربازان مشمول بخوانند
  • سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵ دهه دارای اساسنامه شد
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • بیش از 2 میلیون نفر ساعت مهارت آموزی در بخش دولتی آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی
  • چه تسهیلاتی برای مشمولان ماهر قبل از سربازی وجود دارد؟
  • طرح‌های تشویقی برای سربازان ماهر
  • ۱.۵ تریلیون دلار اندازه بازار آموزش‌های مهارتی تا ۲۰۳۰
  • مشمولان ماهر در سامانه مشوق های سربازی ثبت نام کنند
  • تکمیل سامانه مشوق‌های سربازان ماهر/ تسهیلات مشمولان ماهر قبل از سربازی چیست؟
  • مهارت آموزی بیش از ۲ هزار عشایر و روستایی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای