Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ناصر جدگال اظهار داشت: هر ساله با شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی در منطقه سرباز، صادرات و واردات در بازارچه‌های مرزی و بنادر و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مردم آزمون‌های صحت عملکرد پس از تعمیر، باسکول‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی افزود: در راستای تکالیف قانونی سازمان ملی استاندارد و در جهت بررسی صحت کار باسکول ها، در سالجاری باسکول‌های سنگین مورد استفاده در مراکز خرید و کارخانجات در سطح ۶ شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان توسط آزمایشگاه اوزان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره استاندارد چابهار بابیان اینکه صاحبان باسکول‌های دارای نقص فنی اجازه بهره برداری از آن تا رفع مشکل را ندارند، یادآور شد در صورت تایید نشدن صحت کار باسکول ها، صاحبان آن‌ها یک ماه مهلت دارند که نسبت به تعمیرات لازم و رفع معایب اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

آزمون دستگاه باسکول جاده‌ای در چابهار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت

مهدی سمیعی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در یک کارگاه چوب بری در جاده مخصوص تهران - کرج بلافاصله تیم های امدادی به محل شتافتند.

او افزود: این آتش سوزی شب گذشته در یک گارگاه چوب بری به مساحت ۵۰۰ متر مربع شعله ور شد که باتلاش آتش نشانان مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

سمیعی افزود: برای مهار آتش سوزی و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نفر نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر سه هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه های ۱۲۱،۱۲۰،۱۱۶،۱۱۳،۱۱۱،۱۰۴ کرج به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • معاینه فنی ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین استان همدان ​
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد