Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@20:10:41 GMT

بازیکن پیشین استقلال به پرسپولیس پیوست

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۲۴۱۶

باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد رسمی با بازیکن پیشین استقلال از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ استعلام گرفت.   به گزارش صدای ایران از فارس، پس از جذب احمدرضا احمدوند توسط باشگاه پرسپولیس شایعاتی مبنی بر قرارداد داشتن این بازیکن با باشگاه استقلال به گوش رسید.   در همین رابطه مسئولان باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ استعلام گرفتند تا وضعیت این بازیکن مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
پس از گرفتن استعلام مشخص شد که احمدوند قراردادی با استقلال و هیچ باشگاه دیگری ندارد و این بازیکن می‌تواند به زودی قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی به امضا برساند.
احمدوند از فردا قرار است در تمرینات تیم پرسپولیس حضور پیداکند تا همراه با سایر بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر کالدرون انجام دهد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان

مدیر شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: استعلام دفترخانه و بانک، پایان کار شهروند سپاری، گزارش تخلف مهندسان ناظر در سامانه «اصنو» به‌صورت پایلوت در منطقه ۷ شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

امید علی‌اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای طرح برون‌سپاری و ارائه خدمات شهرسازی شهرداری اصفهان در بستر الکترونیک از اوایل سال ۹۴ از طریق دفاتر پیشخوان آغاز شد و تاکنون نیز در بیش از ۳۲ دفتر طرف قرار داد شهرداری برای تسهیل و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه سامانه توسعه هوشمند شهری مورد حمایت مدیریت شهری اصفهان قرار دارد، افزود: همکاران ما در واحدهای مختلف همچون درآمد و نوسازی نیز همکاری مناسبی دارند تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای در اختیار شهروندان در بستر الکترونیک قرار دهیم.

مدیر شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۶ هزار و ۵۶۸ پاسخ استعلام انجام شده است، تصریح کرد: استعلام دفترخانه و بانک، پایان کار شهرداری، گزارش تخلف مهندسان ناظر نیز در سامانه «اصنو» به‌صورت پایلوت در منطقه ۷ شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

علی‌اصغری گفت: پیاده‌سازی سامانه‌های مربوط به شهرسازی، انجام وب‌سرویس‌ها، ارتباط با دیگر سازمان‌ها و ادارات، همچنین واحد برون‌سپاری خدمات شهرسازی شهر اصفهان که در حال حاضر توسط ۳۲ دفتر فعال در سطح مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان انجام می‌شود، هم‌اکنون انجام استعلامات دفترخانه و بانک‌ها در قالب برون‌سپاری به عهده این واحد است.

وی بیان کرد: از سال ۱۳۹۵ که سامانه سرا ۸ آغاز به‌کار کرد، پروانه ساختمان و تمام خدمات شهرسازی روی این سامانه بارگذاری شد و به‌صورت عملی تمام فعالیت‌ها از طریق سامانه انجام می‌شود؛ این سامانه ارتباط داخلی شهرداری را تقویت کرده است و ارتباط با شهروندان نیز در سامانه «اصنو» تقویت شد و در ادامه به‌صورتی برنامه‌ریزی شده است که تا نیمه سال ۱۴۰۳ تمام امور شهروندان در بستر الکترونیک روی سامانه (اصنو) انجام شود.

مدیر شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به خدماتی که از طریق این سامانه در اختیار شهروندان قرار دارد، گفت: مشاهده آرشیو الکترونیکی پرونده توسط شهروند پس از محرز شدن هویت آن برای کارشناس بازدید، پرداخت بر خط هزینه تراکم و عوارض‌ها، امکان ارتباط دوسویه شهروند و کاربر، انجام اقدامات و فرایندها به‌صورت غیرحضوری، کاهش مدت زمان صدور پروانه، ارائه شفاف محاسبات پروانه ساختمان به شهروندان، محاسبه حداکثر ظرفیت پلاک به‌صورت خودکار، امکان پیگیری درخواست از طریق تلفن همراه و دسترسی به آرشیو پرونده بدون واسطه و از طریق سامانه، از جمله مزایای سامانه (اصنو) سرا ۱۰ است.

کد خبر 746337

دیگر خبرها

  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • انجام بیش از ۳۶ هزار استعلام بانک و دفترخانه توسط دفاتر پیشخوان طرف قرارداد شهرداری اصفهان
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد