Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:00:24 GMT

دستگیری بچه غول آبیک

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۲۵۲۷

دستگیری بچه غول آبیک

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید احمدزاده گفت: اقدام قدرت‌نمایی دو نفر از اراذل و اوباش شهرستان آبیک در صفحه اینستاگرام منجر به پیگیری شد که یک نفر دستگیر شده و در حال حاضر با قرار بازداشت موقت، در زندان به سر می‌برد که دارای چندین اتهام است.

وی سن فرد دستگیر شده را کمتر از 30 سال ذکر کرد و افزود: در شاخه‌بندی پلیس امنیت و اطلاعات، این فرد در رسته اراذل و اوباش قرار گرفته و به شدت نادم و پشیمان شده و بیان کرده تحت تاثیر فضای بچگانه و تعریف‌های نابجای دیگران قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: فرد دستگیر شده به همراه چندین نفر دیگر اقدام به عمل سخیفانه تیراندازی هوایی با سلاح در دو مرحله برای قدرت‌نمایی در برابر یکدیگر هم اقدام کرده بود که طی انجام یک عملیات فنی، پیچیده و غافلگیرانه  دستگیر می‌شود .

احمدزاده اضافه کرد: فعلا اثری از بقیه دوستان این فرد نیست اما بزودی دستگیر شده و مجازات خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اراذل و اوباش انقلاب تیراندازی دادستان عمومی و انقلاب زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال‌وبختیاری از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در خیابان کاشانی شهرکرد خبر داد.

مهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تعداد ۳۰ دستگاه موتورسیکلت که اقدام به دور دور و حرکات نمایشی خطرناک و سلب آسایش و آرامش عمومی در شهر می‌کردند با همکاری پلیس راهور توقیف شدند.

وی تصریح کرد: تعداد سه نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سلب آسایش عمومی کرده بودند، دستگیر و پس از تفهیم اتهام محاربه، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

کد خبر 745545

دیگر خبرها

  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • اقتدار سپاه نظام استکباری را به وحشت انداخته است
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • زن موادفروش دستگیر شد / پخش تریاک با موتور
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو