Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت، صورت‌های مالی این بانک بزرگ بورسی برای مقطع منتهی به 29 اسفندماه 97 با اکثریت قاطع آرا، به تصویب سهامداران رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در این مجمع که به ریاست حسن روستا رییس هیات مدیره این بانک و حضور مرادپور مدیرکل دفتر بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی (نماینده دولت و سهام عدالت) و خادم المله (نماینده شرکت سرمایه گذاری صباتامین) به عنوان ناظران و همچنین سیدمحمد نورمحمدحسینی مدیرکل حقوقی بانک ملت به عنوان منشی برگزار شد، پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره از سوی محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و اظهارنظر مطلوب حسابرس قانونی، عملکرد این بانک مورد تصویب قاطع سهامداران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، همچنین روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه‌های رسمی و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی 1398 برگزیده شدند.

بر اساس این گزارش، رشد 54 درصدی دارایی‌ها، رشد 261 درصدی حقوق صاحبان سهام، افزایش 112 درصدی جذب منابع غیرهزینه‌زا، رشد 44 درصدی کل درآمدها، رشد 1951 درصدی سود خالص، کاهش 36 درصدی نسبت مطالبات به خالص تسهیلات غیردولتی، کاهش 8 درصدی نسبت سود پرداختی به سپرده ها به درآمدهای مشاع، کاهش 57 درصدی نسبت هزینه غیرعملیاتی به درآمدهای غیرمشاع، کاهش 2.6 درصدی نرخ موثر منابع و رشد 8 درصدی درآمدهای کارمزدی با وجود اعمال تحریم ها و کاهش عملیات ارزی، از جمله دستاوردهای بانک ملت در سال 1397 بوده است.

این گزارش حاکی است، بانک ملت در بین بانک های بورسی دارای بالاترین ارزش بازار سهام است و بر اساس گزارش ارائه شده به بورس، در سه ماهه ابتدای سال جاری نیز 79 ریال سود را محقق کرده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بانک ملت بانک های بورسی بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران

امتداد - با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران، نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 بانک ملی ایران، در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این همایش دو روزه ضمن بررسی عملکرد سال گذشته و تشریح اهداف و سیاست های اعتباری سال جاری، همچنین تشریح و تبیین طرح اقتدار ملی با هدف جاری سازی بهینه اهداف استراتژیک ابلاغی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک به بیان دیدگاه ها و ارائه نظرات خود خواهند پرداخت و مهمترین سیاست ها و برنامه های کاری پیش روی بانک و همچنین موضوعات و ‏سوالات مطرح شده در قالب چندین کارگروه تخصصی ‏نظیر فناوری، اعتباری، بازار ‏سرمایه ، بازارانرژی، مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی و گروه های مدیریتی مناطق تهران، یک و دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا راهکارهای لازم ارائه شود.

‏در همایش بررسی عملکرد واحدهای بانک ، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان،مدیران امور،روسای ادارات ستادی ،امور شعب و شعب مستقل نیز حضور دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • چگونه خطر ضعف حافظه را کاهش دهیم؟