Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی ایسکانیوز، علیرضا دبیر در حاشیه مراسم معارفه حمید سوریان به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: همیشه در تغییرات مدیریتی این وجود داشته که رئیس جدید افرادی را انتخاب می‌کند که بتواند با آنها کار کند. حمید سوریان ابر مرد کشتی ایران است که همه به وجودش افتخار می‌کنیم. البته این آرزو را دارم که حسن یزدانی هم بتواند بیشتر از حمید مدال بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سوریان به ما افتخار داد که قبول کرد نایب رئیس باشد. او خیلی به من فشار آورد که حضور در انتخابات را بپذیرم، اما وقتی پذیرفتم همان حرف‌هایی که حمید به من می زد را من به خودش زدم. البته قبول نمی‌کرد اما چهارشنبه با حضور 10 نفر توانستیم او را راضی کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: حمید به اندازه من اختیارات دارد. حرف من حرف حمید هست و تصمیماتی که حمید بگیرد انگار که من گرفته‌ام. سوریان می‌تواند وزیر و یا نماینده مجلس باشد. چرا نباشد؟ چرا باید قهرمانان کشتی را محدود کرد. حمید در کشتی دنیا یک نابغه است که آمده تجربیاتش را رایگان در اختیار کشتی بگذارد همه مربیان در رده‌های مختلف باید از او استفاده کنند.

دبیر با اشاره به توانمندی‌های نصیرزاده تصریح کرد: نصیرزاده مرا در انتخابات کُشت! البته او کشتی‌گیر و شاگرد محسن کاوه بوده امیدوارم لیگ را خوب اداره کند.

156 / 156 علیرضا دبیر حمید سوریان رئیس فدراسیون کشتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علیرضا دبیر حمید سوریان رئیس فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان به نیویورک سفر کرده است، پس از سخنرانی در این شورا با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل دیدار و طرفین درباره آخرین تحولات منطقه غرب آسیا ( خاورمیانه) و مسائل بین المللی گفتگو کرد

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها