Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@09:46:27 GMT

واکنش بانوی رکابزن به بازنشر فیلم دستفروشی‌اش

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۲۹۴۹

واکنش بانوی رکابزن به بازنشر فیلم دستفروشی‌اش

به گزارش وانانیوز، 

مهر ماه سال 96 بود که فیلم و تصاویر دستفروشی آتوسا عباسی بانوی رکابزن کشورمان در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شد و بازتاب بسیار زیادی هم داشت. واکنش‌ها در این باره به حدی بود که فدراسیون دوچرخه‌سواری با همکاری هیئت استان تهران اقدام به استخدام عباسی به عنوان مربی کردند؛ موضوعی که همچنان نیز ادامه دارد و این بانوی رکابزن از این طریق ارتباط با دنیای دوچرخه‌سواری را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت دو سال از این ماجرا، فیلم مربوط به دستفروشی این ورزشکار بازنشر داده شده و حتی در برخی از شبکه‌های معاند نیز آمده است؛ اتفاقی که آتوسا عباسی به آن انتقاد دارد. وی در این باره گفت: نمی‌دانم چه کسی و با چه نیتی این فیلم را مجدداً بازنشر داده است. پس از شرایطی که دو سال قبل داشتم، به من کمک شد و اسپانسر گرفتم. امسال توانستم قهرمان قهرمانان شوم و کار مربیگری انجام می‌دهم.

عباسی ادامه داد: دو روز پیش متوجه این موضوع شدم. البته نمی‌توان کار خاصی انجام داد، چون فضای مجاری آنقدر وسیع است که شاید پیدا کردن عامل این بازنشر سخت باشد.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش‌های خوب مخاطبان برنامه «شب خوش»

سلیم ثنایی تهیه کننده برنامه شب خوش گفت: برنامه شب خوش در ایام نوروز با مهمانان ویژه همچون اکبر عبدی، خمسه، تفتی، تیموری و ... روی آنتن رفت و تدارک خوبی برای مخاطبان دیدیم.

وی ادامه داد: تلاش کردیم مخاطبان در شب‌های نوروز که همزمان با ماه رمضان بود ‌مصاحبه‌های خوبی را شاهد باشند. پخش برنامه تا قبل از محرم ادامه دارد و شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ به صورت هفتگی پخش می‌شود‌.

ثنایی درباره استقبال مخاطبان عنوان کرد: واکنش‌های خوبی از طرف مخاطبان داشتیم و با توجه به کیفیت و فضای برنامه اکثر افراد نظر مثبت داشتند و این بسیار خوشحال کننده است  که توانستیم بخش عظیمی از مردم را همراه خودمان کنیم و آنها از برنامه رضایت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • روایت توانمندی بانوی مددجوی کرمانی با راه‌اندازی کارگاه خیاطی
  • توده پنج کیلوگرمی از بدن بانوی اسفراینی خارج شد
  • ضربات اساسی به ۲ پایگاه هوایی صهیونیست‌ها /بیش از ۵۰ درصد اهداف عملیات ایران به نتیجه رسید /ادامه واکنش ها به عملیات «وعده صادق» سپاه
  • کسب‌وکار میلیونی در زیر ‌زمین | چگونه دستفروشان، مترو را قرق کرده‌اند؟
  • دستفروشی زیرزمین؛ روزی ۷ میلیون!
  • عباسی: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک نوع عملیات جدید را در دنیا رقم زد
  • رکوردشکنی بانوی سنگ‌نوردی در جام جهانی
  • رکوردشکنی بانوی ملی‌پوش سنگ‌نوردی در جام جهانی
  • واکنش‌های خوب مخاطبان برنامه «شب خوش»
  • البرهان: بدون خروج نیروهای شورشی، مذاکره‌ای انجام نمی‌شود