Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@11:02:12 GMT

اینستکس نباید معاملات نفتی را پوشش دهد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۳۰۳۸

به گزارش اکوفارس به نقل از «واشنگتن‌اگزمینر»، مقام‌های دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به اروپایی‌ها هشدار داده‌اند اینستکس نباید به تضعیف فشار حداکثری بر ایران منجر شود.

در صورتی که «اینستکس»،  مبادلات نفت با ایران را پوشش دهد، آنها ناقض تحریم‌های آمریکا علیه ایران خواهند بود و مشمول مجازات خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران

یک مقام ارشد حزب الله در گفتگویی تلویزیونی از درخواست یک مقام ارشد اروپایی از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله به منظور میانجیگری و عدم پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق پرده برداشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «نواف الموسوی»، نماینده سابق فراکسیون الوفاء (جریان مقاومت) در پارلمان لبنان و از مقامات ارشد حزب الله در گفتگویی تلویزیونی مدعی شد مقامات ارشد اروپایی در روزهای گذشته در پیامی به سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان از وی خواسته بودند تا از ایران درخواست کند از واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در سوریه خودداری کند؛ اما دبیرکل حزب الله در پاسخ ضمن تشریح موضع ایران افزوده است که پاسخ ایران امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

الموسوی همچنین در مورد فعالیت های شرکت توتال در بلوک های نفتی دریای مدیترانه که محل مناقشه میان لبنان و رژیم صهیونیستی است افزود: شرکت توتال از آغاز عملیات لوله کشی در بلوک های 4 و 9 نفتی خبر داده است اما ما ضمن تشکیک در فعالیت های این شرکت از آنها درخواست کرده ایم تا گزارشی را در این مورد به طرف لبنانی ارائه نمایند.

تمجید گردان‌‎های حزب الله از عملیات ایران علیه اسرائیلحمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

 

وی ادامه داد: هدف بعدی ما آزادی ثروت های نفتی مان از محاصره آمریکا است.

دیگر خبرها

  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند
  • درخواست مقام ارشد اروپایی از سیدحسن نصرالله در موضوع ایران
  • بازگشت تحریم‌های نفتی آمریکا علیه صنعت نفت ونزوئلا
  • تصویب تحریم‌های نفتی جدید ایران در کنگره آمریکا
  • هنیه: درباره حمله رژیم اسرائیل به رفح هشدار می دهیم
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟