Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:48:02 GMT

نیازمند همدلی برای رفع کاستی ها هستیم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۳۴۸۶

نیازمند همدلی برای رفع کاستی ها هستیم

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان سالاری روز شنبه در دهمین دوره برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در رشت افزود: امروز عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در این استان، منوط به فرد خاصی نیست بلکه نتیجه عملکرد همه دانشگاهیان دانشگاه است، ما برای برون رفت از وضعیت فعلی نیازمند همدلی و همراهی بیش از پیش کارکنان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اهمیت نقش نیروهای انسانی توانمند در پیشبرد امور مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: تجهیزات و امکانات به تنهایی نمی تواند منجر به بهبود سیستم شود بلکه افراد و نیروی انسانی متعهد و توانمندست که موجب ارتقاء سیستم شده و دانشگاه را می سازند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان این که پیشرفت ها در طول این سال ها کم نبود اما همیشه کمبودها نمود بیشتری دارد، خاطر نشان کرد: با استفاده از پتانسیل گذشتگان، توانمندی جوانان و بهره مندی از ظرفیت های استانی و کشوری برای بهبود وضعیت در این دانشگاه تلاش می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت برگزاری طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه کرد: طرح هایی همچون ضیافت اندیشه و معرفت افزایی ، موجب ارتقاء پایه های علمی و فرهنگی اساتید می شود،  آنان را در مسیر همدلی و همفکری قرار می دهد ضمن این که وجود چنین فضاهایی می تواند منجر به ارتقای تربیت دانشجویان و بهبود فضای آموزشی در دانشگاه شود.

دهمین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از امروز (شنبه) با شرکت ۱۲۷ نفر در دو موضوع سبک زندگی اسلامی و اخلاق حرفه ای در دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت آغاز شده و تا چهارشنبه ادامه دارد.

۷۲۸۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اخلاق دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان شهید بهشتی علمی و فرهنگی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود