Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، عبدالرضا قاسم‌پور در دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، با اشاره به روند اجرایی انتخابات در ادوار گذشته  از همه اعضا خواست همچون گذشته همکاری لازم را در برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با تاکید بر اینکه همه اعضا باید تلاش کنند زمینه حضور و مشارکت گسترده مردم را در انتخابات  فراهم کنند، خاطرنشان کرد: لازمه این مشارکت گسترده ، برگزاری مناسب انتخابات و توجه به تمهیدات مورد نیاز در این راستا است. قاسم پور  فناوری اطلاعات را لازمه برگزاری انتخابات دانست و افزود: اعضا کمیته انتخابات برنامه های لازم در جهت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مرکز استان و شهرستان ها و فراهم‌ کردن سایر تجهیزات الکترونیکی را تدوین کرده و انتخاباتی آرام و قانونمند را رقم بزنند. معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تاکید بر اینکه برگزاری نیمه الکترونیک انتخابات قطعی است، از احتمال برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در بعضی از شهرستان های استان خبر داد. وی در ادامه یادآور شد:  برگزاری انتخابات پرشور و قانونمند در بعضی شهرستان‌ها نیازمند وحدت و همدلی و همراهی مسئولان است. قاسم‌پور با بیان اینکه استاندار فارس بر لزوم جلوگیری از تکرار مشکلات گذشته تاکید کرده‌اند، عنوان کرد: باید به تقویت نقاط قوت دوره‌های پیشین انتخابات و بر طرف کردن نقاط ضعف آن‌ها بپردازیم و پیشبینی های لازم در جهت رفع مشکلات احتمالی را در دستور کار قرار دهیم. در این جلسه اعضا کمیته نیز گزارش هایی از فعالیت های انجام شده و احصا مشکلات پیشین ارائه دادند.   

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: الکترونیک انتخابات فناوری اطلاعات مجلس خبرگان رهبری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ دقیق دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شد

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

وی همچنین درباره مبلغ جرایم رانندگی افزود: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را مبنی بر فرهنگ سازی و توجه مردم عزیز به ضوابط رانندگی می دانیم ولی عده ای هستند که با عدم رعایت ضوابط از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز و ... موجبات ایجاد مشکل برای خودشان و دیگران را فراهم می کنند. بنابراین برابر شرایط قانونی جرایم رانندگی به روز و اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • تاریخ دقیق دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اعلام شد
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • دور دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود