Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه بین‌المللی ورزش بار دیگر صدور نهایی حکم سوپرجام فوتبال ایران را به تعویق انداخت و تاکید کرد که این پرونده نیاز به زمان بیشتری برای رسیدگی دارد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دادگاه بین المللی ورزش قرار بود بامداد امروز شنبه رای نهایی خود را در خصوص شکایت باشگاه استقلال تهران از سازمان لیگ فوتبال و باشگاه پرسپولیس بابت سوپرجام سال ۱۳۹۷ صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئولان دادگاه CAS پس از بررسی دوباره این پرونده نامه‌ای را به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ارسال و اعلام کردند این پرونده دارای پیچیدگی‌هایی است که نیاز به بررسی همه جانبه دارد.

دادگاه بین المللی ورزش بار دیگر رسیدگی به اعلام رای سازمان لیگ فوتبال مبنی بر پیروزی سه بر صفر پرسپولیسمقابل استقلال تهران به دلیل عدم حضور آبی پوشان پایتخت در زمین مسابقه که منجر به کسب سوپرجام فوتبال برای باشگاه پرسپولیس شد را شامل قانون R. ۵۹ دانست.

طبق این ماده قانون رسیدگی به شکایت تیم‌های ورزشی در صورتی که یک پرونده دارای ابعاد گسترده باشگاهی و ملی باشد نیازمند زمان بیشتر برای رسیدگی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سوپر جام دادگاه بین المللی استقلال سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر نصراللهی، سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصراللهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

کد خبر 6085833

دیگر خبرها

  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • چه مواردی شامل تخلفات کنکوری می‌شود؟ + موشن گرافی
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰