Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- داریوش شجاعیان، بازیکن تیم استقلال گفت: امسال انگیزه زیادی دارم تا بتوانم به استقلال خیلی کمک کنم و مطمئن باشید تمام تلاش خودم را می‌کنم. تاریخ انتشار: 15:17 - 05 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۶۶۱۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از دو سال حضور در جمع آبی پوشان با انگیزه و جدیت زیاد برای شروع سومین سال حضور خود در استقلال آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعیان که این روز‌ها از بازیکنان آماده استقلال است در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده که مشروح آن در ادامه می‌آید:

*بعد از یک ماه از شروع تمرینات، شرایط استقلال را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

در این ۳۵ روز خیلی با نظم کار خود را شروع کردیم و همه چیز روی اصول پیش رفت. از روز اول نظم و هماهنگی در کادرفنی و بازیکنان بود و ما هم تلاش خود را می‌کنیم تا تمام نکات مورد نظر کادرفنی را پیاده کنیم. یک اردوی خیلی خوب در ترکیه داشتیم و این اردو‌ها با بازی دوستانه کمک کرد تا کادرفنی شناخت بهتری از تیم داشته باشند. به شروع لیگ نزدیک می‌شویم و امیدوارم روند خوبی که در تمرینات داریم، ادامه پیدا کند. ۴ بازی دوستانه داشتیم و همه محک خوردند و شناخت کامل از همه وجود دارد.

*هواداران از شما انتظار یک شروع قدرتمندانه دارند، اما تیم با تغییرات زیاد کار سختی در هفته‌های اول دارد.

ما ۳ سال است که لیگ را خوب شروع نکردیم و تلاش ما این است که امسال بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم و از اوایل لیگ امتیازات را جمع کنیم. تغییرات زیادی داشتیم و خیلی طول می‌کشد با هم هماهنگ شویم، اما بازی دوستانه کمک می‌کند تا به ایده‌آل‌ها نزدیک شویم. با توجه به شرایط تیم، امیدوار هستم که در هفته‌های ابتدایی امتیازات را به خوبی جمع کنیم و اجازه از دست رفتن امتیازات را ندهیم.

*خرید‌های جدید را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

بازیکنان جدید و خوبی به تیم ما اضافه شدند و مطمئنا به درد تیم می‌خوردند. رابطه خیلی خوبی بین بازیکنان بر قرار است و امیدوارم خرید‌های جدید با شروع لیگ به ما کمک کنند.

*مهم‌ترین ویژگی استراماچونی چیست؟

به نظرم جدیت استراماچونی و نظم او خیلی به تیم کمک می‌کند. به موقع جدیت دارند و به موقع شوخی هم می‌کنند. در تمرینات خیلی جدی هستند و زمان کار، فقط کار می‌کنند. بزرگترین تفاوت ایشان، نظم و جدیتی است که در کار خود دارند.

*بازگشت شما در دیدار دوستانه باعث شد تا از عملکرد استقلال تمجید شود.

برای تیم استقلال بازی دوستانه معنی ندارد. استقلال همیشه باید برنده مسابقات باشد. بازی دوستانه را هم برای برد به میدان برویم. ما شاید بد شروع کردیم، اما توانستیم ۴ گل به ثمر برسانیم. امیدوارم روند به شکلی نباشد که در بازی‌های بعدی هم دنبال کامبک باشیم و باید در دیدار‌های بعدی از ابتدا بازی را خوب شروع کنیم و با موفقیت به پایان برسانیم.

*در آستانه سومین سال حضور خود در استقلال، شرایط خودت را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

امسال سال سوم من است. سال قبل نیم فصل را از دست دادم و مصدومیت من را اذیت کرد. امسال انگیزه زیادی دارم تا بتوانم به استقلال خیلی کمک کنم و مطمئن باشید تمام تلاش خودم را می‌کنم. البته تمام بازیکنان خیلی انگیزه دارند و همه می‌خواهند اتفاقی رقم بخورد که لیاقت هواداران است. هواداران در سال‌های گذشته به لیاقت خود نرسیدند. کل بازیکنان و کادرفنی تلاش می‌کنند تا حتی در بازی دوستانه برنده باشند و در دیدار‌های دوستانه هم با برد از زمین خارج می‌شویم تا از همین حالا به بردن عادت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال شجاعیان میزان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه: عملیات وعده صادق با فناوری دهه ۸۰ صورت گرفت؛ هنوز از تسلحیات دهه ۹۰ استفاده نکردیم

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (ع) قزوین گفت: عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی تنها بخش کوچکی از توانمندی تسلیحاتی جمهوری اسلامی بود که مربوط به فناوری‌های دهه ۸۰ می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی مراد یوسفی روز یکشنبه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: همه کشورها بارها به آمریکا و رژیم صهیونیستی گفتند که بهانه دست ایرانی‌ها ندهید که امکان جبران نخواهید داشت، در عملیات وعده صادق از توانمندی دهه هشتاد استفاده شد و هنوز از تسلحیات دهه ۹۰ استفاده نکردیم.

وی با بیان اینکه تغییر موازنه در منطقه برای همه جهانیان آشکار شده است، ادامه داد: وعده صادق باعث شد تا بخشی از توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کشورهای منطقه به نمایش گذاشته شود.

یوسفی تاکید کرد: عملیات وعده صادق بی نظیر و استثنایی بود، آن هم ترکیبی از حملات سایبری، موشکی و پهپادی، کروز و بالستیک در مقابل تمام قدرت های پوشالی دنیا که از نوع فناوری دهه ۸۰ محسوب می‌شد.

این مسوول ادامه داد: امروز سپاه پاسداران با افتخار مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایستادگی می‌کند، حالا ممکن است در برخی از مواقع خرابکاری از سوی برخی مزدوران و نفوذی ها انجام شود، اما هیچ کشور متخاصمی توان رویارویی مستقیم با کشورمان را ندارد.

به گفته حجت الاسلام یوسفی، امروز حفاظت از فرودگاه،‌ مراکز هسته‌ای و حتی دانشمندان جمهوری اسلامی برعهده نیروهای سپاه قرار گرفته است که باید قدردان این افتخار و غرور باشیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (ع) قزوین خاطرنشان کرد: سپاه از همان ابتدای تاسیس برای جنگ طراحی نشده بود، اما به دلیل ضرورت اوضاع سریعا آرایش جنگی به خود گرفت و بروزرسانی شد تا اینکه توفیقاتی نیز در این رابطه دست یافتیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه: عملیات وعده صادق با فناوری دهه ۸۰ صورت گرفت؛ هنوز از تسلحیات دهه ۹۰ استفاده نکردیم
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • دوستانه با برادر فضائلی
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)