Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- بازار روز شهرداری ها به عنوان یک محل خرید قابل اطمینان وبا قیمت های مناسب برای اکثر مردم تلقی می شود و استقبال مردم از عرضه مواد غذایی مختلف در این بازارها به نسبت سایر فروشگاه های زنجیره ای شکل مناسب تری دارد.

به گزارش قدس آنلاین ، در این راستا شهرداری های مختلف تلاش کرده اند با گسترش شعب وبهره گیری از سرمایه گذاران بخش خصوصی این ظرفیت را در تمام نقاط شهر ایجاد کنند و دسترسی آسانی برای محلات مختلف به وجود بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کلانشهر کرج نیز بازار روزها جای خود را در میان اقشار مختلف مردم باز کرده اند وبه واسطه عرضه با کیفیت و قیمت مناسب تر کالاها مورد اقبال قرار دارند.

اما در موضوع توسعه بازار روزها متاسفانه مدیریت شهری کرج نتوانسته عملکرد خوبی را داشته باشد و گاها دیده شده ظرفیت های موجود نیز به دلایل مختلف مورد غفلت واقع شده و زمینه هدررفت سرمایه های عمومی فراهم شده است.

بازار روز صدف از جمله ظرفیت هایی است که مدت ها به دلایل نامشخص بلاتکلیف مانده وگرد فراموشی و سکوت بر آن نشسته است.

بازاری که تا چندی پیش رونقی دو چندان داشت ومحل خرید و تامین مایحتاج ساکنان شهرک ذوب آهن وحسین آباد کرج محسوب می شد پس از تغییراتی در حضور سرمایه گذار و فعالیتی مقطعی اکنون تعطیل  وبه حال خود رها شده است.

این بازار روز در وسعتی قابل توجه احداث  و برای ایجاد آن هزینه ای گزاف صرف شده بنابراین زیبنده نیست که به این شکل بلاتکلیف رها شود و ولازم است تا سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این بازار و احیا دوباره آن اقدام کند.

قطعا در شرایط اقتصادی فعلی راه اندازی دوباره این بازار می تواند ضمن ایجاد اشتغال مستقیم وغیرمستقیم نیاز مردم منطقه را به خرید روزانه با قیمت های مناسب مرتفع کند و این سرمایه شهر را دوباره به چرخه فعالیت بازگرداند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازار روز کرج سرمایه عمومی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است

وزیر امور خارجه کشورمان بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در روابط فی مابین تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان و محمد اسحاق دار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان طی مکالمه تلفنی در خصوص روند رو به رشد روابط تهران و اسلام آباد و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان در این گفتگو، با استقبال و ابراز خرسندی از سفر حجت الاسلام رئیسی رییس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، این سفر را نقطه تحولی در روابط دو کشور همسایه و مسلمان توصیف کرد.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگو با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان برای انجام سفر رئیس جمهور محترم کشورمان به اسلام آباد، بر علقه و علاقه دیرینه و اشتراکات مختلف فرهنگی و اجتماعی و دینی بین دو کشور به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در روابط فی مابین تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد خوشبختانه هماهنگی‌ها و توافقات بسیار خوبی بین بخش‌های مختلف در دولت جمهوری اسلامی ایران و پاکستان جهت ارتقای روابط تهران و اسلام آباد و در راستای خدمت به منافع دو کشور صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • درخواست سبدگردانی برای چه افرادی مناسب است؟
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است
  • فرمانده سپاه تهران: گروه آموزش‌دیده «سفیران مهر» تذکر رعایت حجاب در اماکن عمومی را جدی‌تر پیگیری می‌کنند
  • کاربردهای خاص فومیزه احسان کار در صنایع مختلف
  • اعتصاب سراسری در شهرهای مختلف کرانه باختری
  • با مشارکت مردم و رونق بازار سرمایه شعار سال محقق می‌شود