Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدلرضا رسولی، مسئول کمیته انجمن واکو در استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به برگزاری سه مرحله اردوی انتخابی تیم کیک بوکسینگ واکو هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان به منظور اعزام به المپیاد استعداد‌های برتر کشور اشاره کرد و گفت: مرحله نخست این اردو با حضور٦٠ بازیکن در رده سنی زیر ١٦سال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله دوم آن با شرکت ٣٦ و مرحله سوم آن با حضور ٢٤ بازیکن انجام شد.

رسولی تصریح کرد: در نهایت با توجه به سهمیه هر استان ١٢بازیکن برای شرکت در مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر کشور معرفی می‌شوند.

وی یادآور شد: در مرحله‌ی پایانی، بازیکنان بعد از تست پایگاه قهرمانی استان برای حضور در المپیاد استعداد‌های برتر کشور انتخاب می‌شوند.

رسولی افزود: المپیاد استعداد‌های برتر کشور ۳۰ مرداد جاری تا ۴ شهریور ماه به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اردوی انتخابی تیم کیک بوکسینگ واکو استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی انجمن های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی در ابتدای فصل قراردادش را با استقلال فسخ کرد و به نظر می‌خواست به سپاهان برود، اما بعد از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی آبی‌ها و صحبت‌هایی که با این مربی انجام داد، بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگشت و قرارداد جدیدی را با استقلال امضا کرد.

جلالی بعد از حضور در اردوی آبی‌ها جایگاهش را در استقلال تثبیت کرد و به بازیکن اصلی جواد نکونام در پست وینگ بک چپ تبدیل شد. او اگر چه در جام ملت‌ها شانسی برای حضور دراردوی تیم ملی پیدا نکرد، اما به اردوی آخر تیم ملی برای بازی با ترکمنستان دعوت شد و پیش بینی می‌شود با حضور در صدر جدول بهترین پاسور لیگ برتر از این پس در ترکیب تیم ملی صاحب جایگاه بهتری شود.

ابوالفضل بدون شک اکنون خوشحال است که بعد از فسخ قرارداد با استقلال تصمیم گرفت یک بار دیگر به اردوی آبی‌ها برگردد. او اگر به سپاهان می‌رفت اکنون به همراه استقلال در صدر جدول رده بندی لیگ برتر نبود و شاید عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را در اختیار نداشت و شاید به واسطه ناکامی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به اردوی تیم ملی هم دعوت نمی‌شد.

جلالی حالا این شانس را دارد با درخشش در هفته‌های پایانی لیگ برتر و با پاس گل‌هایی که می‌دهد، بیش از پیش به قهرمانی آبی‌ها در لیگ برتر کمک کند و در نهایت عنوان بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان