Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز نو آوری شهرداری از استقبال بیش از ١٢٠ ایده در رویداد رشد آفرینی با رویکرد حل چالش‌های شهری در مشهد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا عباس زاده مدیر مرکز نوآوری شهرداری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: فراخوان رویداد رشد آفرینی از دیروز آغاز شده و تا ١٣ مرداد ادامه دارد؛ پیش بینی مرکز نوآوری شهرداری و مرکز رشد ict پارک علم و فناوری خراسان رضوی ثبت نام بیش از ١٢٠ ایده در این رویداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در تاریخ ١٥ مرداد کارگاه ارائه استارتاپی را برگزار خواهیم کرد و در ١٧ مرداد نیز ایده‌های مرتبط با حوزه شهری مشهد مشخص می‌شوند که در رویداد رشد آفرینی برای ارائه ایده شرکت می‌کنند.

علی جاهدی مدیر مرکز رشد ict پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: رویداد رشد آفرینی با سخنرانی چهره‌های برجسته اکوسیستم استارتاپی ایران پیرامون مهارت‌های ایده پردازی و حل مسائل شهری در محورهای آلودگی هوا، پسماند و پارک‌ها و فضای سبز شهری خواهد بود.

او ادامه داد: پس از برگزاری رویداد رشد آفرینی در ١٧ مرداد، همه ایده‌ها وارد مرحله پکیج توانمندسازی می‌شوند و کارگاه‌های حل مسئله، بیزینس مدل، اعتبار سنجی، تیم سازی و نحوه ارائه را بصورت رایگان آموزش می‌بینند.
مدیر مرکز رشد ict پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: ٣١ مرداد و ١ شهریور در مرحله نهایی رویداد رشد آفرینی و اختتامیه شرکت خواهند کرد و پس از داوری ایده‌های برتر معرفی می‌شوند.
جاهدی افزود: سه ایده برتر در مجموع ٢٠٠ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند. منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، احمد عطارزاده مسئول اجرایی معرکه درباره این رویداد گفت: معرکه برای اولین‌بار در رویداد اینوتکس روی استیج قرار گرفت و این فرصت را برای تیم های استارتاپی ایجاد کرده تا همه ایده یا کسب‌وکار خود را ارائه کنند.

او ادامه داد: پس از تجربه نخست برگزاری این رویداد، ما مشغول برنامه‌ریزی برای توسعه معرکه بعنوان یک کسب و کار مستقل بودیم و حالا در آستانه‌ برگزاری دومین دوره از رویدادهای معرکه در اینوتکس ۲۰۲۴، معرکه این ظرفیت را دارد که فرصت حضور استارتاپ های بیشتری را در رویداد اینوتکس فراهم کند.

عطارزاده گفت با تلاش تیم برگزاری و حمایت های پارک فناوری پردیس، معرکه دور اول اتفاق پرشور و جذابی را رقم زد، آنقدر که تصمیم گرفتیم در پاییز سال گذشته، دبیرخانه دایمی معرکه را راه‌اندازی کنیم و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار شد که بخش آموزش و جذب سرمایه نیز به معرکه اضافه شود.

او تاکید کرد: با توجه به ارتباط تیم اجرایی معرکه با استیج رویدادهای بزرگ، این فرصت را برای تیم ها و استارت اپ ها ایجاد خواهیم کرد تا بتوانند در رویدادهای مختلف حضور پیدا کرده و ایده و فعالیت‌های خود را به مخاطبین اعلام کنند.

عطارزاده گفت: به همین منظور، تیم محتوایی معرکه اقدام به تولید محتوای تخصصی برای استارتاپ کرده است و طی قراردادی با پلتفرم‌های شتابدهی، این قصد را دارد که آموزش پیش شتابدهی را بصورت ویژه در معرکه اضافه کنیم. از سوی دیگر طی جلساتی که با صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلف داشتیم مقرر شد محتوای معرفی استارتاپ های حاضر در معرکه به این صندوق‌ها ارایه شود و معرکه پلی بین استارتاپ و سرمایه‌گذاران باشد.

او افزود: یکی از مهمرتین تغییرات معرکه امسال این است که ما قصد داریم امسال معرکه را به صورت بین‌المللی منتشر کنیم. ترجمه یا زیرنویس ارایه کسب و کارها در معرکه به زبان انگلیسی و عربی و انتشار آنها در رسانه مجله اقتصاد دیجیتال ایران «آیدیا» یکی از اقداماتی است که امسال برای اولین بار انجام خواهد شد و طبق رایزنی‌های و ارتباطاتی که تا کنون برقرار شده است، امیدوارم که بتوانیم برای این کسب و کارها، ارزآوری داشته باشیم.

عطارزاده گفت: با توجه به حمایت های پارک فناوری پردیس، قرار نیست معرکه محدود به رویداد اینوتکس باشد. قطعا رویداد اصلی معرکه هر سال در اینوتکس برگزار می شود اما با برنامه ریزی های ما، قرار است که معرکه‌های استانی و بصورت ماهانه برگزار شود تا استارتاپ های استان‌های دیگر نیز از فرصت آموزشی و جذب سرمایه‌ی معرکه بهره‌مند شوند.

استارتاپ ها و متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس showcase.inotex.com برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری «اینوتکس ۲۰۲۴» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار و بیش از ۱۰ رویداد جانبی خواهد بود.

کد خبر 6080786 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • رویکرد ترکیبی دولت برای مقابله با چالش قیمت مسکن چیست؟
  • دو رویکرد برای مقابله با چالش قیمت و شکستن انحصار زمین چیست؟
  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • رویداد هوش مصنوعی با رویکرد تولید محتوا در زاهدان
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • ماجرای ورود پارک علوم و فناوری به فیلمنامه‌نویسی
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴