Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@09:09:16 GMT

اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد حافظان قرآن

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۷۱۴۲

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد حافظان قرآن مجید از سوی سازمان سنجش اعلام شد.

به گزارش مهر، پیرو اطلاعیه ۷ آذر ۹۷ سازمان سنجش و بند مربوط به امتیاز حافظان کل قرآن مجید مندرج در دفترچه شماره یک آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸، اسامی آن‌ دسته از حافظان کل قرآن مجید (دیپلم و غیردیپلم) و کارشناسان رسمی علوم قرآنی که در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ شرکت نموده و حائز شرایط هستند، جهت انجام اقدامات بعدی اعلام می­ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعایت موارد ذیل برای تمامی داوطلبان الزامی است:

الف) حافظان قرآن دارای مدرک دیپلم و غیردیپلم که اسامی آنها در جداول سازمان سنجش درج شده است، لازم است مدارک زیر را به آدرس، تهران، شهرک قدس، میدان صنعت، خیابان خوردین، خیابان هرمزان، پیروزان جنوبی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، طبقه ۱۴، مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی، کد پستی ۶۴۸۹۱-۱۴۶۶۶ تا تاریخ اول شهریور ۹۸ ارسال کنند:

۱) کپی شناسنامه (صفحه اول و در صورت لزوم صفحه توضیحات)

۲) تصویر کارت ملی

۳) ۲ قطعه عکس ۴*۳ تمام رخ، تهیه شده در سال جاری (پشت نویسی شده)

توجه: حافظانی که علاوه بر اکتساب حد نصاب آزمون ارشد، صحت حفظ آنها توسط سازمان دارالقرآن احراز شود می ­توانند چهار ماه پس از ارسال مدارک برای دریافت مدرک کارشناسی خود با در دست داشتن کارت ملی به وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی مراجعه کنند.

حافظان قرآن دارای مدرک دیپلم و غیردیپلم که در آزمون سال ۹۸ شرکت کرده اند، در خصوص دریافت هرگونه اطلاعات دیگر از جمله گواهی معدل و تاییدیه تحصیلی، با مرکز مذکور مکاتبه کنند.

ب) حافظان دارای مدرک کارشناسی رسمی علوم قرآنی که دارای حداقل مدرک تخصصی درجه ۳ حفظ هستند، لازم است برای استفاده از تسهیلات تا تاریخ ۵ شهریور ۹۸ مدارک ذیل را به آدرس سازمان سنجش آموزش کشور، صندوق پستی ۴۳۷۸/۱۵۸۷۵ حوزه معاونت فنی و آماری سازمان ارسال کنند:

۱) تصویر مدرک کارشناسی رسمی علوم قرآنی با گرایش های علوم قرآن مجید، تفسیر قرآن مجید، فنون قرائت مجید، تلاوت و کتابت قرآن مجید، تربیت معلم قرآن و تربیت مربی عقیدتی سیاسی، الهیات و معارف اسلامی با گرایش علوم قرآن و حدیث.

۲) تصویر مدرک تخصصی صحت حفظ که در دفاتر اسناد رسمی برابر اصل شده باشد.

۳) فهرست رشته­ ها و دانشگاهای انتخابی در مجموعه امتحانی الهیات و معارف اسلامی ( کد رشته ۱۱۱۱) از دفترچه شماره ۲ آزمون کارشناسی ارشد قابل بهره برداری است.

دارندگان دیگر مدارک کارشناسی غیر علوم قرآنی حق استفاده از این تسهیلات را دارا نیستند.

حافظان کل قرآن مجید که در سال های گذشته از تسهیلات قانون اعطای مدرک کارشناسی و بالاتر استفاده کرده اند، حق استفاده مجدد از این تسهیلات را نخواهند داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نتایج اولیه آزمون ارشد حافظان قرآن محمدرضا تابش سعید نمکی ایران اینترنشنال محسن پهلوان احمد شاملو حمید سوریان آزادراه تهران شمال تیم بی ترامپ یوسف بن علوی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز :

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ امروز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش  قابل مشاهده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشس و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

 داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ها  غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق(ع)، جامع امام حسین(ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند