Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی خدادادی شنبه در آیین آغاز عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای بین شهری شهید دستیاری امیدیه در محور امیدیه ـ دیلم بیان کرد: ساخت این پایگاه ها در مسیرهای شهرستان های شوش، باوی، مسجدسلیمان (2 پایگاه)، دشت آزادگان و امیدیه  است.

وی با اشاره به آغاز عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای محور امیدیه - دیلم  بیان کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال آن تامین اعتبار شده و بقیه اعتبار مورد نیاز از سوی شورای برنامه ریزی امیدیه مصوب شده و امیدواریم  با حمایت شورای برنامه ریزی و فرماندار شهرستان امیدیه این پایگاه هرچه سریع تر در این منطقه پرخطر احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در کنار پایگاه های اورژانس و پلیس راه لازم و مکمل همدیگر در نجات جان مسافران و رسیدگی به حوادث جاده ای هستند.

خدادادی اظهار داشت : در روزهای آینده، عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات گلگیر در محور مسجدسلیمان ـ هفتکل آغاز می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: پایگاه امداد ونجات جاده ای امیدیه بخش های ویژه برای عملیات های امداد جاده ای، محلی برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده و باند مخصوص فرود بالگرد برای ارائه خدمات امداد هوایی به ویژه در ایام نوروز است.

۷۱۵۸/۶۰۰۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امداد و نجات امداد و نجات جمعیت هلال احمر پایگاه امداد و نجات پلیس راه فرماندار شهرستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور

به گزارش پارس نیوز ، بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره آخرین جزئیات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور گفت: در پی اعلام قرمز هشدار سازمان هواشناسی کشور، هشت استان بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان، یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند و تا صبح امروز ۲۹ فروردین ماه، در ۴۷ منطقه عملیاتی، هزار و ۱۹۰ عملیات امداد و نجات،۲۱۶ عملیات اسکان و ۵۰ مورد عملیات انتقال به اماکن امن صورت گرفته است.

وی با اشاره به یک عملیات مهم افزود:در ساعت ۳:۳۰ دقیقه امروز، در مسیر کنارک به نیک شهر، دو دستگاه اتوبوس گرفتار سیل شده بودند که ۴۳ نفر توسط امدادگران نجات پیدا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در مجموع این سازمان با به کارگیری شش هزار نیروی عملیاتی در قالب هزار و ۲۰۰ تیم در پنج استان سیل زده مشغول به امدادرسانی و کمک رسانی هستند. در حال حاضر  ۲۵۰ خودروی لجستیکی و عملیاتی نیز در استان های سیل زده برای ارائه خدمت، به کار گرفته شده‌اند و آماده‌باش امدادگران همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ۳۶۷ کیلوگرم نایلون،۶۶ تخته پتو، ۱۰۵، ۷۱ تخته موکت، ۳۴ بسته غذایی و ۲۰ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی در بین متأثرین توزیع شد. ۴۶تیم عملیاتی متشکل ۲۳۲ امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از هموطنان عزیز خواست از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند. و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۶ هزار متر مربع از اراضی دولتی در امیدیه
  • امدادرسانی به بیش از ۲۵۰۰۰ نفر در سیل ۹ استان
  • نجات ۲ کوهنورد غیربومی در ارتفاعات شیرز
  • نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور