Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی گفت: مجمع انتخابی هیات به دلیل سفر ریاست فدراسیون به تعویق افتاد و پس از بازگشت پورعلی‌فرد در اولین فرصت در مرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین ، مسابقات تک حرکت لیفت بدون لوازم باشگاه‌های خراسان رضوی که در زیر مجموعه پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش‌اندام قرار دارد، روز گذشته در مشهد به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این دوره از مسابقات 108 ورزشکار در قالب 16 تیم از 9 شهرستان استان در چهار رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند. نفرات برتر این دوره از مسابقات با نظر کمیته فنی به مسابقات قهرمانی کشور که در 14 مردادماه در قم برگزار می‎‌شود، شرکت خواهندکرد.
در رده سنی نوجوانان، باشگاه تپش، بهراد و هیات قوچان، در رده سنی جوانان، باشگاه تپش، بهراد و هیات سبزوار، در رده سنی بزرگسلان، باشگاه تپش، هیات تربت‌حیدریه و آریا تن و در رده سنی پیشکسوتان، باشگاه امید آزادشهر، هیات قوچان و هیات تایباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. سروش پورآزاد در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص عدم برگزاری مجمع انتخابی هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی اظهار کرد: مجمع انتخابی به دلیل سفر رییس فدراسیون به تعویق افتاد. پورعلی‌فرد به همراه تیم ملی به مسابقات آسیایی که در چین برگزار می‌شود، رفته و تا هشتم مرداد ماه باز خواهدگشت. پس از بازگشت پورعلی‎‌فرد، با او ارتباط خواهیم گرفت و ظرف یک الی دو هفته دیگر مجمع انتخابی را برگزار خواهیم کرد. تعویق مجمع انتخابی در لیست کاندیداها و اعضای مجمع تغییراتی ایجاد نکرده‌است. وی در مورد سایر فعالیت‌های شکل گرفته در هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی تصریح کرد: هقته گذشته مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی استان را برگزار کردیم. یک تیم 25 تا 30 نفره از استان انتخاب شده و در 8 مرداد ماه به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور در شاهرود اعزام خواهندشد. در اواخر این ماه نیز مسابقات پاورلیفتینگ استان را برگزار خواهیم کرد و مسابقات بدنسازی و پرورش‌اندام نیز با توجه به عقب افتادن تاریخ انتخابی تیم ملی، در چهارم و پنجم مهرماه برگزار خواهدشد. سرپرست هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خراسان رضوی در خصوص وضعیت بانوان در این رشته ورزشی خاطرنشان کرد: در پاورلیفتینگ، بدنسازی و پرورش‌اندام، بخش بانوان فعالیتی ندارد. بانوان فقط در حوزه مچ‌اندازی فعالیت دارند که به دلیل یک سری از محدودیت‌ها فعالیت‌های گسترده‌ای در استان شکل نگرفته است. چهار یا پنج قهرمان کشور در این بخش داریم که در مسابقات نیز حضور پیدا می‌کنند. انجام آزمایشی مانند تراکم استخوان و دریافت رضایت‌نامه محضری برای ورزشکاران مقداری هزینه‌بر است. پرداخت هزینه‌ای نزدیک به 300 تا 400 هزار تومان فقط برای مجوز حضور در مسابقات، از رغبت ورزشکاران برای حضوری گسترده در این عرصه کاسته است. پورآزاد ادامه داد: به دنبال ایجاد تفاهم‌نامه‌ای میان هیات استان و چندین آزمایشگاه هستیم تا برای ورزشکاران مقداری تخفیف بگیریم تا بانوان شرایط بهتری در این خصوص داشته باشند. از سوی دیگر تاکنون مربی رسمی خانم در خراسان رضوی نداشته‌ایم. از این بابت نیز در استان کمی دست‌مان بسته بود. ماه گذشته، شمیم یعقوبیان‌فر یکی از قهرمانان‌ خراسانی در بخش بانوان برای دوره مربی‌گری در تهران حضور یافت و این دوره را با موفقیت طی کرد و انشاالله از این پس در زمینه پرورش مربی دست‌مان نسبت به گذشته بازتر خواهدبود. همچنین به کمک یعقوبیان‌فر در نظر داریم یک آکادمی مچ‌اندازی در خراسان رضوی ویژه بانوان افتتاح کنیم. منبع : ایسنا
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، تیم‌های ملی تراپ و اسکیت کشورمان پس از زیارت مقبره شهید گمنام که در محل فدراسیون به خاک سپرده شده و ادای احترام به شهید، با بدرقه مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون و جمعی از مسئولین فدراسیون برای شرکت در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک پاریس راهی دوحه قطر شدند.   مرضیه پرورش‌نیا، شیوا فرح‌پور، بابک یگانه، محمد بیرانوند، محمدحسین پرورش‌نیا در تراپ و علی دوستی و امیرمحمد دادگر در بخش اسکیت نفرات اعزامی به قطر هستند.   گفتنی است، احمدرضا هامونی حقیقت نیز به عنوان سرپرست و نریمان نیکخو سرمربی تیم ملی تراپ و اسکیت نیز این تیم را همراهی می‌کنند.   این مسابقات ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت در دوحه قطر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود