Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری عدم مدیریت یکپارچه را مانع پیشرفت در حوزه توریسم درمانی خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معصومه مرادیان مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین در جلسه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی که به ریاست عبدالمحمد زاهدی صبح امروز برگزار شد بیان کرد: با نیم نگاهی به کشورهای اطراف، می توان نتیجه گرفت که یکی از پایه های اصلی در درآمدزایی کشور، توریسم درمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در راستای جذب توریست و ایجاد زمینه‌های مختلف در افزایش جذب، در برخی کشورها همچون دبی، شهرهایی با نام شهرهای سلامت ایجاد شده اما متاسفانه در ایران نبود مدیریت یکپارچه در این زمینه موجب شده نتوانیم پیشرفتی داشته باشیم.

مدیرکل دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اظهار کرد: برای یکپاره سازی توریسم درمانی باید طرح هایی با استفاده از تجربیات کشورهای دیگر داشته باشیم.

مرادیان عنوان کرد: مباحث ناباروری، کاشت دندان، زیبایی لثه، پیوند عضو و غیره می تواند باعث جذب توریسم در کشور شود چرا که ایران دارای دانش پزشکی بسیار قوی می باشد.

وی افزود: در حوزه حقوق شهروندی یکی از مولفه های ایجاد گردشگری پایدار، عدالت و امنیت است که ارتباط بین حقوق شهروندی و گردشگری پایدار را ایجاد می کند.

مرادیان با اشاره به وجود بری پیشنهادات جهت تقویت حوزه گردشگری و جذب توریست گفت: اعطای ویزای بدون تشریفات جهت درمان بیماریهای صعب و همچنین گذراندن دوران نقاهت بیماران خارجی در ایران، می تواند موجب ایجاد ظرفیت های گردشگری شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بخش خصوصی حقوق دبی زیبایی گردشگری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۷۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری رهتاب و بانک ملی برای ایجادبستر مدیریت یکپارچه زنجیره مالی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت رهتاب بیستون، طی برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان و مسئولان شرکت پرداخت الکترونیکی سداد و با هماهنگی بانک ملی ایران، دو طرف برای همکاری در جهت ایجاد بستر مدیریت یکپارچه زنجیره مالی کسب‌وکارهای عضو سامانه رهتاب اعلام آمادگی کردند. طبق این توافق، از این پس بستر مدیریت زنجیره مالی کسب‌وکارها شامل انجام تراکنش‌ها، مدیریت سرمایه در گردش کسب‌وکارها، کنترل جریان نقدینگی و … فراهم می‌گردد.

رهتاب به عنوان سکوی رسمی مدیریت هوشمند زنجیره تأمین کالاهای اساسی در ۶ استان کشور، در تلاش است با برقراری تعاملات لازم و افزودن امکانات بیشتر به سامانه، علاوه‌بر امکان خرید و فروش الکترونیکی کالاهای اساسی، در سایر حوزه‌ها نظیر مدیریت مالی، مدیریت ناوگان حمل و … نیز بتواند به صورت یکپارچه راهکارهای هوشمند خود را ارائه داده و برای کسب‌وکارهای فعال در حوزه تأمین و توزیع کالاهای اساسی، به‌طور مستمر ارزش‌آفرینی کند.

کد خبر 6083506

دیگر خبرها

  • کارشناس سازمان ملل: سیستم سلامت غزه به طور کامل نابود شده است
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • سازمان ملل: اسرائیل مانع از رسیدن سوخت به بیمارستان‌های نوار غزه می‌شود
  • همکاری رهتاب و بانک ملی برای ایجادبستر مدیریت یکپارچه زنجیره مالی