Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@00:19:55 GMT

خدمات تشریفات فرودگاهی شامل چیست؟

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۷۶۵۶

به طور کلی اگر بخواهیم کلمه سی آی پی را معرفی کنیم می ‌توان گفت این کلمه مخفف عبارتی بوده که به افراد مهم اقتصادی اطلاق می شود. خدمات سی آی پی فرودگاه چیست؟

بسیاری از مسافران پرواز های داخلی و خارجی تمایل دارند که در هنگام مسافرت آرامش بیشتر و دغدغه کمتر داشته باشند. که به طور حتم این امر با اقامت در فضای مناسب در هنگام ورود به فرودگاه میسر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال امروزه مشاهده می شود که خدمات اختصاصی و ویژه ای برای این افراد در نظر گرفته شده که همه مسافران با رزرو آن و پرداخت هزینه های مربوطه می توانند از آن استفاده نمایند. در این بین فرودگاه های مختلف در کشور ایران و در سایر کشورها اقدام به ارائه خدمات سی آی پی فرودگاه نموده اند که به طور حتم استفاده از این خدمات برای مسافرین علاقه‌ مند به واسطه آژانس های گردشگری متعدد امکان پذیر می باشد. دقت داشته باشید جهت رزرو این خدمات مسافرین می توانند درخواست خدمات تشریفات فرودگاه مهرآباد یا فرودگاه امام خمینی را به صورت آنلاین یا حضوری با مشخص کردن نوع خدمات مورد نیاز خودشان و نوع تشریفات درخواستی مشخص کرده و خریداری کنند. با این حال به طور حتم انتخاب این خدمات به افراد این امکان را می دهد که در فضایی بسیار مجلل و شیک که کاملا مجهز است در کمال آرامش استراحت کرده و سپس عازم مقصد سفرشان شوند که به طور حتم این عوامل موجب سفری ایمن و راحت خواهد شد.

 

سالن سی آی پی فرودگاه امام خمینی

به طور کلی اگر بخواهیم کلمه سی آی پی را معرفی کنیم می ‌توان گفت این کلمه مخفف عبارتی بوده که به افراد مهم اقتصادی اطلاق می شود. با این حال این خدمات در فرودگاه ها، سالن های همایش و هتل ها تقریبا یکسان بوده است. حال مسافرانی که تمایل دارند از خدمات سی آی پی فرودگاه امام خمینی استفاده کنند باید دقت داشته باشند همانطور که قبلا نیز بیان شد این خدمات توسط شرکت‌ های هواپیمایی ارائه می ‌شود که مسافرین می‌ توانند از این شرکت‌ها درخواست داده و خدمات مورد نظر خود را بگیرند. حال لازم است بدانید سالن سی آی پی فرودگاه امام خمینی یکی از مجهزترین سالن تشریفات اختصاصی کشور بوده که مساحتی حدود ۷ هزار متر مربع دارد. این سالن دارای سه طبقه بوده و مسافرین ورودی و خروجی فرودگاه امام که از قبل اقدام به رزرو خدمات سی آی پی فرودگاه کرده اند می توانند در فضای آرام و بدون استرس این سالن اوقات خود را بگذرانند. همچنین در این سالن تمامی تشریفات و امکانات مورد نیاز موجود بوده که مسافران می توانند از آن استفاده نمایند. دقت داشته باشید این ترمینال اختصاصی به گونه ای بوده که مسافرین محترم جایگاه، بدون نیاز به اجرای فرایندهای عادی عملیات فرودگاه از جمله دریافت کارت پرواز و تحویل بار می توانند در این مدت استراحت کرده و ضمن استفاده از پذیرایی شایسته، از میز اردوی مجهز نیز استفاده کنند.

 

جایگاه سی آی پی فرودگاه مهرآباد

با وجود این که در چند سال اخیر استفاده از جایگاه تشریفات اختصاصی cip در فرودگاه های کشور به امری جدانشدنی از سفر مدیران و فعالان اقتصادی تبدیل شده است، امروز مشاهده می شود که در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد نیز این جایگاه تعبیه شده که افراد می توانند از آن استفاده نمایند. به طوری که می ‌توان گفت این بخش خصوصی در فرودگاه مهرآباد یکی از مدرن ترین جایگاه های تشریفاتی در کشور به شمار می رود. این جایگاه به گونه ای طراحی شده که مسافران با حرکت در آن از سبک های معماری سنتی و مدرن لذت خواهند برد. به طور حتم فضای دلچسب این سالن اختصاصی، حسی بی نظیر در افراد به وجود می آورد و علاوه بر این موارد استفاده از خدمات بی نظیر برای مسافران مورد پسند خواهد بود.

 

ترانسفر فرودگاهی چیست؟

ترانسفر یک کلمه خارجی است که به معنای جا به جایی و نقل مکان می باشد. در واقع باید گفت که ترانسفر به این منظور ارائه می شود که مشکلات حمل و نقل و مسیریابی راحت تر انجام شوند. ترانسفر فرودگاهی وسیله نقلیه ای است که باعث می شود رفت و آمد مسافران از هتل به فرودگاه یا بالعکس از فرودگاه به هتل انجام شود. در همه تورها و هتل ها معمولا ترانسفر فرودگاهی وجود خواهد داشت. در برخی موارد ترانسفر وجود ندارد، لذا لازم است که مسافران برای درخواست آن به صورت جداگانه اقدام نمایند. ترانسفرهای گروهی با ون یا اتوبوس انجام می شوند. مواردی وجود دارد که با درخواست مسافران با تاکسی انجام می شوند. در ترانسفر فرودگاهی خدماتی ویژه برای مسافران در نظر گرفته می شود و انتقال مسافران به داخل شهر یا از شهر به فرودگاه به خوبی انجام می شود. در صورتی که قصد داشته باشید از فرودگاه تاکسی آنلاین رزرو کنید، به سادگی با مراجعه به سایت ها می توانید رزرو را انجام دهید. همچنین خدماتی که در ترانسفر ارائه می شود از درب منزل تا فرودگاه یا از فرودگاه تا درب منزل بوده و با توجه به این که مسافران بخواهند سفر کنند یا از سفر برگردند، این خدمات برای آن ها قابل ارائه خواهد بود. با در نظر گرفتن سلیقه افراد و تعداد افراد معمولا انتخاب نوع خودرو برای رفت و آمد از فرودگاه انجام می شود. در صورتی که تعداد شما ۴ نفر است یا با همکار خود هستید بهتر است که خودرو اجاره ای به همراه راننده برای خود انتخاب کنید. در صورتی که دارای تیم کاری یا سفر تفریحی با تور هستید که اعضای شما بیشتر از ۵ نفر است، بهتر است ون یا اتوبوس اجاره کنید.

 

انواع ترانسفر فرودگاه

معمولا ترانسفرها در دو نوع رایگان و غیر رایگان خدمات خود را به مسافران ارائه می دهند. ترانسفرهایی که رایگان باشند معمولا وسایل نقلیه عمومی و ارزان قیمت تری خواهند داشت. اتوبوس یا ون از جمله وسایل نقلیه در ترانسفر فرودگاه رایگان هستند. در ترانسفر فرودگاهی غیر رایگان خودروهایی استفاده می شوند که شخصی، تشریفاتی و لوکس باشند. خدمات رسانی که این خودروها برای مسافران عرضه می کنند عبارت است از حمل و نقل مسافران از فرودگاه به هتل یا از هتل به فرودگاه، از هتل به مناطق گردشگری و یا از مناطق گردشگری به هتل می باشد. مراکزی که این خدمات ترانسفری را ارائه می دهند هتل ها و فرودگاه ها، آژانس های مسافرتی هستند و افرادی که نیاز دارند می توانند از طریق این مراکز خدمات مورد نیاز خود را درخواست نمایند.

 

لانژ فرودگاهی چیست؟

برای راحتی و ارائه خدمات به مسافران امکانات متفاوتی در اختیار آنها قرار می گیرد که از این میان می توان به لانژ فرودگاه اشاره کرد. لانژ فرودگاه امام و مهرآباد یکی از ایده های عالی برای رضایت و راحتی مسافران است که از این طریق آنان می توانند قبلا این لانژ را رزرو کرده و در هنگام رفتن به سفر و در فرودگاه از آن استفاده کنند و از لحظات قبل و بعد از پرواز خود یک خاطره خوش را داشته باشند.

 

بررسی و شناخت لانژ فرودگاه امام و مهرآباد

لانژ فرودگاه امام و مهرآباد یک سالن بزرگ است که برای مسافران خدمات زیادی را ارائه می دهد. این ارائه خدمات باعث می شود تا مسافر در زمان انتظار برای پرواز و یا بعد از فرود هواپیما به راحتی استراحت کند و یا به راحتی بتواند به محل مورد نیاز خود برسد. این خدمات عبارتند از هتل، رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی، اتاق ماساژ و اتاق کامپیوتر که باعث می شود تا مسافران در فرودگاه امام و مهرآباد امکانات لازم را داشته باشند. یکی دیگر از خدمات لانژ فرودگاه امام و مهرآباد وجود اتومبیل برای رفتن به داخل شهر و برای رسیدن به مقصد نهایی است که برای مسافران بسیار مهم است. برای استفاده از لانژ فرودگاه امام و مهرآباد باید قبل از رفتن به داخل فرودگاه آن را رزرو کرد تا در داخل فرودگاه از این خدمات استفاده نمود و بدون رزرو کردن استفاده از آنها ممکن نیست. این خدمات باعث شده است تا مسافران در هنگام انتظار برای پرواز یا خروج از پرواز به راحتی استراحت و به آسانی کارهای داخل فرودگاه یعنی اقدامات قبل و بعد از پرواز را انجام دهند.

 

هتل لانژ فرودگاه امام و مهرآباد

یکی از خدماتی که لانژ فرودگاه امام برای مسافران ارائه می دهد هتل است که یک نکته مهم در مسافرت است. این هتل را باید قبل از زمان مسافرت در هنگام رزرو لانژ آن را رزرو کنید تا در هنگام رسیدن به این فرودگاه از آن استفاده کنید. هتل یکی از خدمات عالی لانژ این فرودگاه است تا مسافرانی که به ایران سفر می کنند برای گرفتن هتل در این کشور سردرگم نشوند و به راحتی هتل خود را از قبل رزرو کنند. یکی دیگر از فواید این هتل این است که مسافر یا توریستی که به این کشور مسافرت می کند برای گرفتن هتل در این کشور پول اضافی نپردازند. چون بعضی از هتل ها به علت آشنا نبودن مسافران از قیمت هتل ها پول اضافی می گیرند ولی این هتل قیمت ثابتی دارد و فرد می تواند قبل از مسافرت آن را رزرو کند. همچنین مسافرانی که پرواز دیگری نیز دارند و بین این دو پرواز زمان زیادی وجود دارد، می توانند با رزرو کردن این هتل در این زمان به استراحت بپردازند که خود یکی از امتیازات این فرودگاه است.

 

رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه امام

خوشبختانه فرودگاه های کشور، مانند فرودگاه امام خمینی از خدمات CIP بهره مند می باشند تا مسافرانی که قصد دارند در سفر های خود آرامش بیشتر و سفر بدون دغدغه تری داشته باشند، بتوانند از این خدمات ویژه استفاده نمایند. برای استفاده از خدمات سی آی پی فرودگاه امام یک راه این است که به آژانس های مسافرتی طرف قرار با فرودگاه مراجعه کرده و اقدام به خرید CIP فرودگاه امام نمایید. اما یک راه دیگر نیز برای استفاده از این خدمات وجود دارد که خیلی راحت تر و بی دردسر تر می باشد و آن هم رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه ها است. رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه این مزیت را دارد که شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک ساده خدمات CIP فرودگاه را خریداری نمایید.

 

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد روز یکشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: بخش تخصصی بیمارستان علامه بهلول گنابادی در وسعت سه هزار متر مربع شامل تختهای بستری، بخش سوختگی و ناباروری در حال احداث است.   دکتر رضا احمدی افزود: برای تکمیل این بخش تخصصی در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بود که با وجود پیگیری های مستمر ۲۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با احتساب تورم و نرخ روز اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بخش تخصصی بیمارستان علامه بهلول گنابادی، اکنون به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.   دکتر احمدی ادامه داد: بخش تخصصی بیمارستان گناباد در ابتدا فقط در قالب بخش سوختگی شروع شد که در ادامه با افزوده شدن وسعت و بخشهای لازم به بخش تخصصی تبدیل و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال ساخت است.   وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بخش آنژیوگرافی بیمارستان علامه بهلول گنابادی را هم ۴۰ میلیارد ریال است.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تعداد زوجهای نابارور شهرستانهای تابعه این دانشگاه (گناباد و بجستان) را ۸۰۰ نفر برشمرد و گفت: تجهیزات لازم برای مرکز ناباروری این دانشگاه تامین و خدمات بهداشتی و درمانی لازم به زوجهای نابارور در این مرکز ارایه می شود.   دکتر احمدی افزود: ۹۲ هزار نفر از افراد بالای ۱۸ سال در شهرستانهای گناباد و بجستان در سال گذشته از خدمات طرح ملی غربالگری سلامت برخوردار شدند که از این تعداد ۱۷ هزار نفر فشار خون بالا، هفت هزار و ۵۳ نفر مبتلا به دیابت و ۵۳۶ نفر نیازمند سایر خدمات درمانی بودند.   او گفت: ۵۰ هزار نفر در شهرستانها گناباد و بجستان هم اکنون از خدمات سلامت خانواده برخوردار هستند و هر سه هزار نفر زیر پوشش یک پایگاه بهداشتی و درمانی قرار دارند و به طور مستمر سلامت این افراد رصد می شود.   بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی علامه بهلول گنابادی با وسعت ۲۳ هزار و ۸۳۵ متر مربع شامل بیمارستان شامل بخشهای جراحی، اطفال، داخلی، زایشگاه، مامایی، اتاقهای عمل، همو دیالیز، داروخانه، NICU ، CCU، ICU و بخشهای پاراکلینیک شامل آزمایشگاه مرکزی، رادیولوژی دیجیتال، «ماموگرافی»، سونوگرافی، «فلوروسکپی»، سی.تی.اسکن و ام.آر.آی است.   شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب خراسان رضوی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت