Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، فروش سه ماهه امسال این شرکت بزرگ فولادی را یک میلیون و ۹۵۳ هزارتن انواع محصول برشمرد و گفت: این شرکت با فروش این میزان محصولات فودلادی بیش از ۹ هزارو ۵۹۴ میلیارد تومان در آمد کسب کرده که در مقایسه با سه ماهه ابتدایی پارسال از رشد بیش از دو برابری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او، برنامه‌ریزی مدون برای برخورداری از منابع پایدار سنگ از طریق تملیک طرح‌های موجود و اکتشاف، تلاش برای بهره‌برداری و تسریع در اجرای تمام طرح‌های مصوب در شرکت اصلی و شرکت‌های گروه به‌منظور افزایش سود و خلق ارزش‌افزوده را از مهمترین برنامه‌های امسال این شرکت دانست و افزود: ازجمله این طرح ها، اجرای خط نورد گرم ۲، تأمین الکترود مصرفی موردنیاز به‌عنوان راهبردی‌ترین مادۀ اولیه شرکت حداقل برای سه سال، مشارکت در افزایش سرمایۀ شرکت‌های سرمایه‌پذیر به ویژه شرکت‌های معدنی و تأمین مالی از طریق افزایش سرمایه، انتشار اوراق بدهی و ورود شرکت‌های گروه به بازار سرمایه است.

شرکت فولاد مبارکه تولید کننده بیش از نیمی از فولاد کشور است.


انتهای پیام/م

  شرکت فولاد مبارکه بیش از 9 هزارو 594 میلیارد تومان در آمد کسب کرده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی مطهری در گردهمایی مدیران مدارس ارومیه که با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سالن اجتماعات مدرسه نیلوفر برگزار شد، سرانه ورزشی استان پیش از دولت سیزدهم را ۱۰ سانتی‌متر مربع اعلام کرد و افزود: سرانه ورزشی استان در طی دو سال اخیر نزدیک به ۲ برابر (۲٠سانتی متر مربع) شده است. 

وی با بیان اینکه ۱۰۷ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان طی ۲ سال اخیر اضافه شده  است، گفت: با افزودن ۷ سالن ورزشی به ۱۱۳ سالن موجود استان، امروز سالن‌های ورزشی استان فعال به ۱۲۰ مورد رسیده است. 

مطهری با بیان اینکه ۸۶ چمن مصنوعی با نگاه ویژه به مناطق محروم به چمن‌های مصنوعی استان افزوده شده است، گفت: ۳۰ مورد تعویض کف‌پوش سالن‌های ورزشی، ایجاد و تجهیز ۴۲ کلاس درس تربیت بدنی، بهسازی، تعمیر و تجهیز ۱۹ باب سالن ورزشی در دولت سیزدهم در قالب طرح‌های شهید سلیمانی ایجاد شده است. 

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی فعلی استان با میانگین سرانه ورزشی کشور فاصله دارد، افزود: هدف آموزش و پرورش در سال جدید کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و ورزشی و تربیتی است. 

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • افزایش ۳ برابری ظرفیت تولید برق از انرژی بادی در بریتانیا
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد