Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فیصل المقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه، در مصاحبه اختصاصی با برنامه «پانوراما الیوم» شبکه المنار، گفت: دشمن اسرائیلی پشت پرده عملیات‌ تروریستی در سوریه است.

المقداد تاکید کرد محور مقاومت نسبت به گذشته قویتر و هماهنگ‌تر شده است. معاون وزیر خارجه سوریه افزود: مقاومت، هم در پی حضور در سوریه و در برخی مناطق لبنان و هم پس از هجوم غرب به ایران و توطئه‌های آمریکا و مقاصد دیوانه واری که هر روز برضد انقلاب اسلامی ایران می‌شنویم، تجربیات بسیاری کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: همه این امور ثابت می‌کند که محور مقاومت ادامه دارد و آنگونه که سال ۲۰۰۶ بود نیست، بلکه امروزه به محوری تبدیل شده است که به طور مستقیم هماهنگ است و براساس برنامه ریزی مشترک عمل می‌کند.

معاون وزیر امور خارجه سوریه همچنین گفت: محور مقاومت در برابر دشمن واحدی ایستاده است که همان دشمن اسرائیلی است؛ دشمنی که پشت پرده همه اقدامات و برنامه‌های تروریستی در سوریه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوریه حمله تروریستی رژیم صهیونیستی محور مقاومت لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه

منابع خبری یکشنبه شب از حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شمال شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق از المیادین، صدای چند انفجار از اطراف پایگاه نظامیان آمریکایی واقع در فرودگاه خراب الجیر در استان الحسکه شنیده شده است.

بر اساس این گزارش، پایگاه نظامیان آمریکایی هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

جزئیات بیشتری در این باره گزارش نشده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق با آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه، عملیات خود را علیه مواضع نظامیان آمریکایی به عنوان حامی اصلی رژیم صهیونیستی و مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی آغاز کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران تأکید کرده بود.

دیگر خبرها

  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • امیرعبداللهیان: ایران به دنبال تنش نیست | رژیم صهیونیستی، ریشه بحران در منطقه
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه
  • تأکید وزرای خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی
  • وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات صهیونیست‌ها درغزه است
  • تاکید وزیران خارجه ایران و عمان بر آتش‌بس فوری در غزه و ارسال کمک‌های انسانی
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان