Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:10:35 GMT

سولاری: طبیعی است رئال به دنبال پوگبا باشد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۸۹۰۷

سولاری: طبیعی است رئال به دنبال پوگبا باشد

سانتیاگو سولاری، سرمربی سابق و آرژانتینی رئال مادرید در مورد احتمال انتقال پل پوگبا به برنابئو صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سانتیاگو سولاری چند ماهی در فصل گذشته هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت و علیرغم شروعی خوب در نهایت در اواخر فصل برکنار شد. حالا سولاری معتقد است اگر با توجه به بالا رفتن سن هافبک رئال مادرید، طبیعی است این باشگاه به دنبال انتقال بازیکنان جدید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سانتیاگو سولاری گفت: "شما این سوال را از من می پرسید و من به عنوان یک سرمربی معتقدم این اخبار همه گمانه زنی است. من نمی دانم که انتخاب صحیح برای رئال مادرید در حال حاضر چه بازیکنی است و افرادی که باید این تصمیمات را بگیرند در باشگاه وجود دارد.

 

 

اما چیزی که من می بینم این است که بازیکنی در اندازه های پوگبا یا نام بزرگی مانند باعث ایجاد یک رقابت واقعی در میانه میدان می شود.

 

تونی کروس و لوکا مودریچ بازیکن بسیار باهوشی هستند و در کنار کاسیرو، آنها یکی از بهترین خط هافبک های تاریخ رئال مادرید را تشکیل داده اند. وقتی آنها در اوج باشند واقعا بهترین هستند اما حقیقت این است که آنها دیگر جوان نبوده و در اوایل دهه بیست سالگی قرار ندارند. پس در این شرایط طبیعی است که باشگاه در مورد تقویت میانه میدان با خرید یک بازیکن دیگر فکر کند."

پل پوگبا سانتیاگو سولاری رئال مادرید منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پل پوگبا سانتیاگو سولاری رئال مادرید منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۶ با شکستن رکورد نقل و انتقالات و مبلغ 115 میلیون یورو یوونتوس را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست تا در این تیم با مورینیو همکاری داشته باشد.

اما اتفاقی که رخ داد این بود که این بازیکن نتوانست درخششی که در ترکیب یووه داشت را در یونایتد هم تکرار کند و انتقادهای بسیاری از او مطرح شد که یکی از آنها به دلیل درگیری جدی با مورینیو در رختکن شیاطین سرخ بود که حواشی و جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشت.

مورینیو در گفتگو با تلگراف درباره تجربه کار با این ستاره فرانسوی اظهار داشت:« تنها چیزی که باید بگویم این است که شاید این اتفاق تقریبا برای همه در بخشی از دوران حرفه‌ای فوتبال‌شان رخ دهد. شما ممکن است این احساس که چه کسی هستید و باید چه کاری انجام دهید را از دست بدهید.

فکر می‌کنم پوگبا پس از قهرمانی با تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به انسان دیگری تبدیل شد و به شکل متفاوتی به یونایتد برگشت. جام جهانی او را به جایی رساند که احساس کرد فوتبال دیگر مهم‌ترین اتفاق در زندگی‌اش نیست. من به هیچ وجه از وضعیت پوگبا در حال حاضر خوشحال نیستم.»

دیگر خبرها

  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • تام بریدی، نواک جوکوویچ و اندی گارسیا مهمانان ویژه رئال مادرید در ال کلاسیکو + عکس
  • رئال مادرید - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • آخرین تمرین رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو / فیلم