Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، عباس سلطانیان مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در این باره گفت: فارغ‌التحصیلان دوره متوسطه نظام آموزشی (۱+۳) می‌توانند در شهریور ماه ۱۳۹۸ در امتحانات تمام واحدهای درسی دوره پیش‌دانشگاهی (۲۴ واحد) شرکت کرده و در صورت موفقیت مدرک پایان تحصیلات دوره پیش‌دانشگاهی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به ابلاغ شیوه‌نامه تطبیق (بخشنامه شماره ۳۸۱۳۰ مورخ ۱۱/ ۰۳/ ۱۳۹۸) و درخواست‌های مکرر ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، پیشنهاد صدور مجوز اخذ تمامی واحدهای درسی دوره پیش‌دانشگاهی در شهریور ۹۸ توسط دفتر آموزش متوسطه نظری، به شورای عالی آموزش و پرورش ارائه و این موضوع در بیست و دومین جلسه کمیسیون معین شورای عالی آموزش و پرورش مصوب شد.

کد خبر 449454 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش مدرسه و مدارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش مدرسه و مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود