Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@20:37:40 GMT

قطب تولید نیشکر و توت فرنگی مازندران کجاست؟

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۹۱۰۰

قطب تولید نیشکر و توت فرنگی مازندران کجاست؟

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حسن زاده بعدازظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار بهنمیر مردم سالاری دینی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام متکی به مردم است و نقش مردم در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها نقشی تأثیرگذار و تعیین کننده بوده است.

وی خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و گفت: مردم مالک و سرمایه نظام هستند و مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم باید در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بابلسر در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل بخش بهنمیر اظهار کرد: بهنمیر از معدود بخش‌های استان مازندران است که همزمان از سه پتانسیل صنعتی، کشاورزی و تولیدی بهره مند است.

حسن زاده با بیان اینکه از ظرفیت‌ها و پتانسیل بخش بهنمیر در جهت رونق تولید و اشتغال زایی استفاده کنیم، گفت: اولویت اصلی دولت رونق تولید و اشتغالزایی است اگر بتوانیم با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت‌ها و پتانسیل اقتصاد بخش را پویا کنیم می‌توانیم به درآمد پایدار برسیم.

فرماندار بابلسر با تقدیر از مجید بهمنی سرپرست سابق بخشداری بهنمیر بیان کرد: بهمنی در مدت ۱۱ ماه مسئولیت خود در بخشداری بهنمیر توانست به توفیقات خوبی دست یابد و در حادثه سیل اخیر نیز بسیار توانمند عمل کرد.

وی همچنین با تبریک به طاهرپور بخشدار جدید بهنمیر گفت: امیدوارم بخشدار جدید بهنمیر بازسازی مناطق سیل زده را در اولویت کاری خود قرار دهد و در بحث طرح دریای بخش بهنمیر نظارت خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بهنمیر قطب مبل مازندران است، افزود: به دنبال آن هستیم که بازار مبل بهنمیر را ساماندهی کرده و شهرک صنفی مبل را در بهنمیر ایجاد کنیم.

حسن زاده در پایان گفت: بهنمیر قطب تولید نیشکر و توت فرنگی نیز می‌باشد، وجود این محصولات در بهنمیر می‌تواند موجب رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی شود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات ۱۱ ماهه مجید بهمنی سرپرست سابق بخشداری بهنمیر تقدیر و حمیدرضا طاهرپور به عنوان بخشدار جدید معارفه شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت سیل کشاورزی مراسم تودیع و معارفه نظام جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد هادی‌زاده با اشاره به اینکه دریافت سوخت یارانه دار، عدم خرید و فروش غیرمجاز و کاهش سرقت احتمالی از مزایای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی است، گفت: از ۶۴۶ دستگاه تراکتور فعال در شهرستان محمودآباد، ۵۴۵ دستگاه پلاک دار شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اضافه کرد: برای ساماندهی و شناسنامه دار کردن تراکتور‌ها و هویت بخشی به ماشین آلات کشاورزی، این مدیریت با هماهنگی اداره فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی و فرماندهی پلیس راهور نیروی انتظامی مازندران، آماده ارائه خدمت به صاحبان ماشین آلات و ادوات کشاورزی است.

هادی‌زاده با تاکید بر اینکه باید موانع پلاک گذاری شناسایی شود تا بتوان اجرای این کار را تسریع و تسهیل کرد، از صاحبان ادوات کشاورزی خواست برای پلاک گذاری تراکتور‌های خود به مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌ها مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • فیلم/ گاوصندوق رژیم صهیونیستی کجاست؟