Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:45:41 GMT

واژگونی سواری پراید در تاکستان یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۵۹۴۳۲

واژگونی سواری پراید در تاکستان یک کشته برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر گفت:در پی اعلام مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه واژگونی خودروی سواری پراید در محور تاکستان به قروه سه کیلومتر بعد از روستای فارسجین عوامل پلیس راه به همراه ماموران واحد گشت انتظامی در محل مورد نظر حاضر شدند.
سرهنگ نصراله بیگلری گفت: با حضور ماموران در صحنه حادثه و انجام بررسی های لازم مشخص شد راننده خودرو پس از واژگونی به علت شدت صدمات در دم فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه استان قزوین خاطر نشان کرد: کارشناسان علت این حادثه را بی توجهی به جلو از سوی راننده پراید اعلام کردند.
سرهنگ بیگلری گفت: علت بیشتر تصادفات در استان بی توجهی به جلو ناشی از استفاده از تلفن همراه، صحبت با سرنشینان، خستگی و خواب آلودگی و ... است بنابراین انتظار می رود رانندگان نکات لازم برای رانندگی ایمن را مورد توجه قرار داده و با اهمال و سهل انگاری، سلامت خود و دیگران را به خطر نیندازند.
شهرستان تاکستان در ۴۵ کیلومتری غرب قزوین واقع شده است.
۶۱۰۱

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پلیس راه پلیس راه استان تلفن همراه خستگی و خواب آلودگی خودرو قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۵۹۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر صبوری غیاثوند اظهار کرد: طبق گزارش واصله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان قزوین، یک مورد حادثه مبنی بر سقوط دو نفر از ارتفاعات طارم سفلی روستای عمقین به پایگاه امداد و نجات کوگیر اعلام شد.

وی با بیان اینکه ۲ تیم عملیاتی شامل یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمک دار پیکاب سریعاً به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: نیروهای هلال احمر توانستند در یک عملیات سخت و طاقت فرسا به مدت پنج ساعت برای بالاکشی اجساد از مسیر صعب العبور به فوتی‌ها دسترسی پیدا کنند.

صبوری غیاثوند تصریح کرد: پس انتقال اجساد به محل امن به کمک نیروهای اورژانس منطقه طارم و اهالی محلی، فوتی‌ها تحویل مقامات انتظامی شدند.

به گفته این مسؤول، فوتی‌ها از ساکنان اطراف بودند که برای تفریح به این ارتفاعات رفته بودند.

کد خبر 6082467

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجا گذاشت
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت