Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@16:30:22 GMT

شاه ماهی نقل و انتقالات نمی تواند استقلالی شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۰۹۷۰

 با تعیین وضعیت سهمیۀ استقلال تهران در نقل‌وانتقالات به طور کامل معمای آبی‌ها برای جذب رضا اسدی حل شد. اسدی که با درخشش در ترکیب سایپا به شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات فوتبال ایران شهرت یافت و تیم‌های بزرگی هم‌چون استقلال، تراکتور و پرسپولیس را خواهان خود می‌دید اکنون رسماً از رادار استقلال خارج شده است.

با توضیحات محمودزاده، بلبلی که به تازگی به آبی‌پوشان پیوسته است سهمیه لیگ برتری استقلال محسوب می‌شود و بدین ترتیب با جذب یزدانی، ریگی، رضاوند، دشتی، غلامی و بلبلی تعداد سهمیه‌های لیگ برتری استقلال به پایان رسیده و خرید اسدی  و هر بازیکن دیگری از لیگ برتر  عملاً برای استقلال منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سایپا فوتبال ایران پرسپولیس استقلال استقلال سایپا رضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای استقلالی ها؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی(جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و به درگیری جزئی حسینی با ماموران حاضر در ورزشگاه منجر شد که البته بدون تنش خاتمه پیدا کرد.

به نقل از ایرنا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال در واکنش به این حکم، پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به طعنه گفت: «خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را ۴ روزه داد. خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود. این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

امروز این شایعه مطرح شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود. با این حال، پیگیری‌ خبرنگار ورزشی ایرنا حاکی از آن است که محرومیت تعلیقی حسینی به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرایی نخواهد شد و او به طور حتم در بازی با تراکتور سنگربان استقلال خواهد بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897629

دیگر خبرها

  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • شکایت پرسپولیس از یک استقلالی
  • خبر خوب برای استقلالی ها؛ سیدحسین حسینی محروم نمی‌شود
  • جشن خاص استقلالی‌ها در غیاب نکونام (عکس)