Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@17:57:31 GMT

جشنواره تورنتو به مریل استریپ جایزه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۱۰۷۰

جشنواره تورنتو به مریل استریپ جایزه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انترتینمنت ویکلی، در جشن تجلیل جشنواره فیلم تورنتو جایزه جدید بازیگر به مریل استریپ اهدا می‌شود. این جشنواره دیروز جمعه اعلام کرد بازیگر برنده ۳ جایزه اسکار اولین جایزه این جشنواره را که از امسال برای تجلیل از بازیگری اهدا خواهد شد، دریافت می‌کند.

این جایزه در جشنی که ۹ سپتامبر برگزار می‌شود به این بازیگر اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم تورنتو امیدوار است که در جشن جدید سالانه این جشنواره از تاثیرگذاران بر صنعت فیلم تجلیل کند.

علاوه بر اهدای این جایزه فیلم جدید استریپ که «لاندروموت» ساخته استیون سودربرگ است، در این دوره جشنواره نمایش داده می‌شود. گری اولدمن و آنتونیو باندراس در این فیلم بازی کرده‌اند.

استریپ به جز بازی در این فیلم، اخیراً سرگرم بازی در سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» بوده است.

این بازیگر ۷۰ ساله بیست و یکمین نامزدی اسکار خود را سال ۲۰۱۸ با بازی در فیلم «پست» کسب کرد. وی در ۴۰ سال گذشته موفق به کسب ۳۱ نامزدی گلدن گلوب نیز شده که ۸ مورد آن را دریافت کرده است. مجموع آثار این بازیگر در باکس آفیس فروشی ۲.۴ میلیارد دلاری را کسب کرده‌اند.

این جشنواره چندی پیش اعلام کرد امسال دو جایزه جدید اهدا می‌کند که یکی از آنها برای تجلیل از یک رسانه و دیگری یک بازیگر است.

جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۱۹ از ۵ تا ۱۵ سپتامبر (۱۴ تا ۲۴ شهریور) برگزار می‌شود.

کد خبر 449425 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای بخش مستندنگاری اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین دوره جشنواره ملی مستند پژواک رادیو، اسامی 6 نامزد دریافت جایزه بخش مستندنگاری توسط کمیته داوران معرفی شد.

بخش مستندنگاری که از ابداعات جشنواره پژواک به حساب می آید به متون و پژوهش های مرتبط با تولید برنامه مستند اختصاص دارد. داورای این بخش از جشنواره را شاهید مظفری رییس مرکز طرح و برنامه و بودجه محسن شاکری نژاد رییس مرکز تحقیقات سازمان، حسین نعمتی، مهدی میرمظاهری و گیتی کاوه هر سه پژوهشگر رسانه بر عهده داشتند.

اسامی آثار نامزد دریافت جایزه به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است. 

 

دیگر خبرها

  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد
  • بازیگر معروف آمریکایی و عکس متفاوتی که از وی منتشر شده است
  • بهترین‌های تئاتر بریتانیا معرفی شدند/ برندگان جایزه اولیویه ۲۰۲۴
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • معرفی نامزد‌های بخش مستندنگاری
  • نامزدهای بخش مستندنگاری اعلام شد