Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به راه‌اندازی پویش «صاحبخانه خوب» اظهار داشت: اگر اجاره نشینی به معضل بدل شده و اگر سطح زندگی اجاره نشینان روزبروز نازلتر می‌شود یک دلیلش به عدم آگاهی مدیران از سطح زندگی مردم جامعه برمی‌گردد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون با انتقاد از شرایط زندگی مستأجران اظهار داشت: مسئولین باید بدانند که درآمد مردم به اندازه تورم بالا نرفته است و کسانی که حقوقشان همپای تورم زیاد نشده باشد، قطعا در پرداخت اجاره بها دچار مشکلات اساسی میشوند و این قضیه در زندگی خانواده ها تاثیر به‌سزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخام در ادامه گفت: مردم می توانند رستوران نروند، مردم می توانند کمتر بخورند، مردم می توانند کمتر بخرند و بپوشند، ولی نمی توانند که کمتر زیر سقف بروند یا اصلا خانه نداشته باشند! این حق طبیعی همه شهروندان است که باید سقفی بالای سرشان باشد، آخر مگر می شود مردم خانه نداشته باشند و در کوچه و خیابان بخوابند؟

این بازیگر افزود: ابتدایی ترین شرط حیات یک انسان و خانواده، سقفی است که بالای سرش باشد و اگر مشکل مسکن و اجاره نشینی حل نشود به معضل و درد بزرگی بدل خواهد شد که می تواند تبعات بدی برای جامعه داشته باشد. تصور کنید که یک همسر و یا یک پدر، نتواند از پس اجاره خانه برآید. هیچ میدانید که این مسأله چه شرایط بدی را برای خانواده ایجاد می کند؟

شراره رخام با اشاره به تجربه خود نسبت به اجاره‌نشینی اذعان داشت: بارها با هموطنانی روبرو شده ام که از عهده تمدید اجاره برنیامده و مجبور شده‌اند چند محله پایین تر و یا حتی به حاشیه نشینی روی آورند. مسلما این روند باعث خواهد شد تا سیستم زندگی به هم بخورد و باید مدیران مملکتی راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.

این بازیگر سینما در پایان اشاره کرد: راه اندازی پویش "صاحبخانه خوب" نشان از آن دارد که مشکل اجاره نشینی حاد شده و هرچه زودتر باید چاره ای برایش بیندیشند. این پویش باید تا حل کامل مشکل مستأجران ادامه یابد. تا چه زمانی باید وعده آینده بهتر را به هموطنان داد و باید اقدامات عملی برای بهبود زندگیشان اتخاذ کرد.

منبع: خبرنامه دانشجویان ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پویش صاحبخانه خوب بازیگر سینما شراره رخام اجاره نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق» و مفهوم آیه ۴۱ سوره عنکبوت به همت قرارگاه نوجوانان اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار می‌شود.

این پویش ویژه کودکان و نوجوانان ۹ الی ۱۶ سال استان است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۲۱ اردیبهشت ماه در کانال ایتا @nehzat_eslami_gilan ارسال کنند.

گفتنی است، آثار منتخبان در کانال نهضت اسلامی گیلان انتشار می‌یابد و به کسانی که در نظر سنجی مردمی برگزیده شوند جوایزی ارزشمند اهدا می‌شود.

کد خبر 6085728

دیگر خبرها

  • همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • زندگی ۴۹ درصد مردم ایران روی فرونشست زمین
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • برگزاری پویش طراحی و نقاشی «زندگی با آیه ها» با موضوع «وعده صادق»
  • مسیریابی سعادت بشر با پویش زندگی با آیه‌ها