Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی هست که گوشی هوشمند نداشته باشد. بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند هم هستند که بر اساس مد، دوست دارند بازی‌هایی را روی گوشی هوشمند خود اجرا کنند و زمان خود را بگذرانند. این روزها بازی‌های ویدئویی از همه‌جا قابل دسترسی هستند و در حالی که بازی‌های موبایلی به اندازه بازی‌های کراس پلتفرمی محبوب نیستند، چندین بازی در اپ استور اپل وجود دارند که برای غرق شدن در آن‌ها، مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بهترین بازی موبایلی در جهان چیست که انسان کاملا در آن غرق شود و گذران وقت را متوجه نشود؟ البته، بسیاری از شما جواب خواهید داد، یک بازی که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد. اگر شما، صاحب یکی از آیفون‌های اپل هستید، می‌توانید از میان بهترین بازی‌های رایگانی که برای سیستم عامل iOS انتخاب شده است و در لیست زیر دیده می‌ود، یکی را انتخاب و شروع به بازی کنید.

بیشتر بخوانید: جزئیات جدید بازی FIFA 20 منتشر شد

Fortnite

ژانر بتل رویال در زمینه بازی‌های رایانه‌ای، در حال حاضر به عنوان محبوبترین ژانر شناخته می‌شود و عنوان Fortnite در حال حاضر شناخته شده‌ترین و محبوبترین عنوان در میان بازی‌های بتل رویال شناخته می‌شود. البته این بازی جذاب به عنوان اولین و آخرین بازی در ژانر بتل رویال و آنلاین نیست اما در هر صورت، محبوبیت زیادی کسب کرده است. این بازی رایگان به راحتی باعث می‌شود کسی که آن را بازی می‌کند، ساعت‌ها مشغول آن شود و حتی گذشتن چندین ساعت را به دلیل هیجان بالای بازی چندنفره متوجه نشوند. هر کسی در این بازی یک شخصیت را انتخاب می‌کند و با کشتن شخصیت‌ها تیم رقیب سعی می‌کند، زنده بماند و همچنین از دیواری که لحظه به لحظه نزدیکتر می‌شود، فاصله بگیرد. Fortnite یکی از بازی‌هایی است که هر کسی با گوشی هوشمند خود باید آن را تجربه کند چرا که با کاملا با گوشی‌های لمسی همخوانی دارد.

با توجه به آپدیت فصل هفتم Fortnite، این بازی با نرخ تصویر 60 فریم در ثانیه روی گوشی‌های iPhone XR, XS, XS Max و تبلت iPad Pro اجرا می‌شود.

PUBG Mobile

عنوان PUBG هم یکی دیگر از عناوینی است که در ژانر بتل رویال آنلاین ساخته شده است و طرفداران زیادی جذب کرده است. این بازی به عنوان رقیب جدی Fortnite شناخته می‌شود. از آنجایی که این بازی جالب کمی قبل از رقیب خود منتشر شد، کمی هم در میزان جذب مخاطب با مشکل روبرو شد. در حالی که PUBG و Fortnite هسته مرکزی شبیهی دارند، PUBG عنصر ساختن را کم دارد و بسته به مخاطب همین مسئله می‌تواند در میزان محبوبیت دخیل باشد.

البته، توانایی ساختن محیط تنها تفاوت این دو بازی نیست. با کمی دقت، متوجه خواهید شد که گرافیک بازی PUBG از رقیب خود بهتر است و استفاده از اسلحه‌ها طبیعی‌تر از Fortnite است در حالی که Fortnite گرافیکی کارتونی دارد. با این که PUBG کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، هر دو بازی ارزش بازی کردن را دارند.

بیشتر بخوانید: تجربه گرافیک خارق‌ العاده با نسل بعدی کنسول‌ها

Brawl Stars

آخرین پروژه موفقیت آمیز شرکت Supercell، بازی هیجان‌انگیز Brawl Stars است که ژانری شبیه ژانر Clash of Clans، Clash Royale و Boom Beach دارد. این بازی مهیج یک بتل رویال است که شما و دو نفر از دوستان دیگرتان کارهایی را از جمله Gem Grab، Showdown، Bounty و دیگر کارهایی که در بازی‌های بتل رویال انجام می‌شود، انجام می‌دهید و با جمع کردن امتیارات بازی شخصیت و مراحل بازی را ارتقا می‌دهید. Brawl Stars یک بازی با سرعت بالا و حس رقابت شدید است که گرافیک بسیار تمیزی دارد و مخاطب را جذب می‌کند.

MARVEL Strike Force

این روزها، روزهایی است که طرفداران دنیای سینمایی مارول منتظر این شرکت هستند تا محصولات دیگری از جمله بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی را از این شرکت در بازار ببینند. یکی از راه‌هایی هم که می‌توان این دنیا را در میان طرفداران بیشتر مطرح کرد، ورود کاراکترهای این شرکت در زمینه بازی‌ها است. MARVEL Strike Force یک بازی به سبک RPG است که بازی‌کنندگان باید شخصیت‌های محبوب خود از جمله مرد عنکبوتی، دکتر استرنج، گروت، راکت راکن، لوکی، ونم، کاپیتا آمریکا و مرد آهنی را کنترل کنند و مراحل را پیش ببرند.

South Park: Phone Destroyer

یکی از کارتون‌هایی که در همه جای جهان طرفداران زیادی دارد و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده، South Park است. اولین بازی South Park روی گوشی‌های هوشمند South Park: Phone Destroyer است که یک بازی در ژانرهای مختلف از استراتژیک تا جمع کردن اشیای مختلف در زمین بازی است و در همه این ژانرها توانسته است به جهان South Park یک نفس تازه بدهد. گیمرهای موبایلی که علاقمند به این بازی رایگان هستند، باید یک شخصیت از دنیای کارتونی South Park را انتخاب کنند و با گیم پلی منحصر به فرد این بازی، سعی کنند تا خون طرف مقابل خود را به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: بازی Control دارای نسخه Gold خواهد بود

Harry Potter: Hogwarts Mystery

حتی اگر طرفدار سری فیلم‌ها یا کتاب‌های هری‌پاتر نباشید، اسم این شخصیت فانتزی را جایی شنیده‌اید. بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery با وجود آشنا نبودن با این شخصیت فانتزی می‌تواند جذاب باشد. دلیل جذابیت هم ساده است؛ حتی اگر این بازی بر اساس داستان‌های جی کی رولینگ نوشته نشده باشد، یک بازی مهیج و آرمبخش برای دوستداران بازی‌های موبایلی است. بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery دارای رفرانس‌هایی از دو فرنچایز هری پاتر و موجودات شگفت‌انگیز است و همچنین، بازی‌کنندگان می‌توانند Hogwarts را از دیدگاهی دیگر جستجو کنند.

Animal Crossing: Pocket Camp

بازی جذاب دیگری که طرفداران زیادی در پلتفرم iOS دارد، Animal Crossing: Pocket Camp است که از نسخه قدیمی خود Nintendo 64 به گوشی‌های موبایل هوشمند مهاجرت کرده است و کسانی که با نینتندو خاطره دارند باید Animal Crossing: Pocket Camp را روی گوشی خود نصب کنند. درست مانند نسخه اصلی خود روی نینتندو، کسی که این بازی را انجام می‌دهد، نقش یک مدیر اردوگاه را دارد و باید آن اردوگاه را با دوستان خود اداره کند. Animal Crossing: Pocket Camp یک بازی است که قطعا برای هدر دادن وقت مناسب است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازی Call of Duty: MW3/ حقیقت، اولین تلفات جنگ است

Dungeon Hunter 5

کسانی که علاقه خاصی به بازی‌های سبک اکشن RPG دارند، صد در صد Dungeon Hunter 5 را روی گوشی خود نصب کرده‌اند و از لحظه لحظه بازی کردن آن لذت می‌برند. این بازی می‌تواند یک بازی در ژانر مالتی‌پلیر آنلاین هم باشد که به بازی‌کنندگان اجازه می‌دهد در نبردهایی برای تسخیر سیاه‌چال‌های مختلف شرکت کنند. در همین حین، دیگر گیمرها هم در حال بازی کردن هستند و تلاش می‌کنند سیاه‌چاله‌ای را که متعلق به شما است تسخیر کنند و تمام طلاهای شما را لوت کنند. سیاه‌چاله‌ای که متعلق به شماست، دارای یک کاراکتر است که با هوش مصنوعی کنترل می‌شود و اگر این شخصیت‌ها به خوبی تجهیز شوند، به راحتی می‌توانید جلوی دشمنان مقاومت کنید.

گزارش از رامین کیانی

انتهای پیام/

معرفی برترین بازی‌های رایگاه iOS

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد آئیش بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، از 29 فروردین ماه با نمایش «گالیله» روی صحنه سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر می‌رود. او پیش از این هم نقش سقراط را در نمایش «سقراط» حمیدرضا نعیمی اجرا کرد.

فرهاد آییش در رابطه با این که آیا علت بازی در نقش شخصیت‌های تاریخی، علاقه او است، بیان کرد: اتفاقا از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم و حالت دفاعی دارم و در سینما و تلویزیون هم وقتی پیشنهاد شخصیت‌های تاریخی داشتم معمولا رد می‌کردم. چرا که یکی از روش‌های بازیگری من این است که خودم را به جای نقش می‌گذارم و ابتدا باید خود آن شخصیت تاریخی را مورد بررسی قرار دهم.

او با اشاره به نمایش «سقراط» ادامه داد: برای نقش «سقراط» تمام نظراتی که درموردش وجود داشت را بررسی کردم و بعد از آن به نمایشنامه نگاه کردم تا ببینم آیا در وجود من می‌تواند سقراط کوچکی متولد شود تا با تمرینات خود را به سقراط اصلی برسانم یا خیر.

آئیش در رابطه با شخصیت «گالیله» گفت: زمانی که شخصیت گالیله به من پیشنهاد شد مدتی وقت خواستم تا  همان مسئله را که برای سقراط بررسی کردم، برای او هم انجام دهم تا ببینم می‌توانم شخصیت خودم را وارد آن کنم یا خیر. از نظر من لزوما شخصیت گالیله نباید همانی باشد که واقعا بود؛ چرا که هیچکسی از ما گالیله را ندیده است.

وی افزود: نگاه من به گالیله با نگاه برتولت برشت متفاوت است. به عقیده من حتی نگاه برتولت برشت به شخصیت«گالیله»، نگاه اشتباهی است و من آن را دوست ندارم.

آئیش ادامه داد: گالیله جزو ده نابغه برتر جهان است اما از نظر برشت گالیله خائن و دزد است و به عقیده من برشت در حق گالیله نامردی کرده است. من طبق تحقیقات خودم به این نتیجه رسیدم که نمایشنامه برشت چندان منطبق بر واقعیت نیست. البته تحقیقات من هم از نگاه خودم است. اما این نکته را با کارگردان و نویسنده مطرح کردم که من گالیله‌ای را بازی می‌کنم که در آن یک آدم سرخوش و عاشق است و دنیا را آسان می‌گیرد و در عین حال جنگنده است.

منبع: هنرآنلاین

دیگر خبرها

  • «متاورس» بازگشته است
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • انتخابی هوشمندانه با مطالعه راهنمای خرید بهترین دوربین سونی در 2024
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)
  • فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم