Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین تکریم و معارفه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات اجتماعی، از دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خواست ارائه راهکار در جهت مقابله و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی را بصورت ویژه در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طباطبایی مدیرکل جدید امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این جلسه گفت: حوزه اجتماعی و فرهنگی حوزه بسیار گسترده ای است که نیاز به توجه ویژه دارد.
وی افزود: در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایده هایی خوبی در جهت کاهش آسیب های آجتماعی مطرح شده که این ایده ها جهت اجرایی شدن به سازمان امور اجتماعی کشور ارسال شده است.
به گزارش ایسنا؛ در این جلسه از خدمات و تلاش های شهلا تاجفر مدیرکل پیشین امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تجلیل و سیدهادی طباطبایی بعنوان مدیرکل جدید این دفتر معارفه شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی آسیب های اجتماعی اجتماعی و فرهنگی معارفه معاون سیاسی امنیتی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از ساعات ابتدایی صبح امروز پنجشنبه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدای براآن جنوبی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از محور ورودی اشکاوند و محور دشتی، حضور در کبوترآباد، کاروانسرای شهر زیار و محل احداث کلانتری، کوره‌های گچ، مزرعه گورت، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، مسکن مهر و اقدام ملی قهجاورستان، دیدار با منتخبان و مؤثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان (ویژه شرق شهرستان اصفهان) از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این بازدیدها استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در نشست با منتخبان و موثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان حضور خواهد داشت.

کد خبر 747762

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی