Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اراک خواستار ورود سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی به هزینه کرد بیش از بودجه تعیین شده توسط شهرداری در قبال اموات بلاصاحب شد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، مرتضی سورانه در صحن رسمی شورای شهر اراک بیان کرد: طبق مصوبه شورای شهر، شهرداری مجاز است که 350 میلیون تومان برای کفن و دفن اموات بلاصاحب هزینه کند ، اما تا به امروز شهرداری 500 میلیون تومان در این راستا هزینه کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در وهله اول سوال اینجاست که مگر اراک چه تعداد اموات بلاصاحب دارد که این رقم هزینه شده است؟ همچنین شهرداری مجاز به هزینه 350 میلیون تومان بوده است، با چه مجوزی از سوی شورای شهر 150 میلیون تومان بیشتر از بودجه تعیین شده در این راستا هزینه کرده است؟

سورانه با تاکید بر اینکه شهرداری باید نسبت به این سوالات پاسخ شفاف و روشنی بدهد، افزود: لازم است که نهادهای نظارتی شهرداری و سازمان بازرسی به موضوع ورود کنند .

وی با اشاره به وضعیت پارک های سطح شهر اظهار کرد: کمیسیون طی جلساتی اقدام به تدوین آیین نامه مدیریتی پارک بانوان کرد که تاکنون بلااقدام باقی مانده است، همچنین نه تنها سوله پارک بانوان مورد استفاده قرار نگرفته است، سوله ورزشی انتهای کوی فوتبال نیز به تناست هزینه های صورت گرفته به بهره برداری نرسیده است .

سورانه با اشاره به تردد موتورسیکلت ها در پارک ها و مزاحمت برای شهروندان گفت: حتما که نباید پلیس نسبت به این امر ورود کرد بلکه شهرداری نیز می تواند با مسدودسازی مسیرها تردد موتورسیکلت آرامش را به پارک ها بازگردانند .

به گزارش ایسنا؛ حامد آجرلو دیگر عضو شورای شهر اراک نیز اضافه کرد: با یک حساب سرانگشتی نسبت به هزینه کرد شهرداری اراک در خصوص اموات بلاصاحب، ظاهرا طی 3 ماهه نخست سال جاری تمامی اموات اراک بلاصاحب بوده اند که شهرداری در این راستا 500 میلیون تومان هزینه کرده است! به همین دلیل باید نظارت دقیقی در این بحث توسط نهادهای نظارتی و بازرسی انجام گیرد .

به گزارش ایسنا؛ در این جلسه رییس کمیسیون نظارت شورای شهر اراک با بیان اینکه پارک بانوان 2 برابر ظرفیت مورد استقبال بانوان شهر اراک قرار گرفته است، افزود: استقبال از پارک به نحوی است که حتی می توان احداث دومین پارک بانوان شهر اراک را پس از پختگی طرح در سال آینده انجام داد چراکه شهر این کشش را دارد .

پیمان رشیدی گفت: در بازدید اعضای کمیسیون از پارک امیرکبیر متاسفانه شهروندان با معضل تردد موتورسواران مواجه هستند با وجود درخواست از شهرداری جهت کنترل شرایط، اما قول مساعد دریافت نشده است ولی لازم است که با ایجاد تجهیزاتی مانع ورود موتورسیکلت ها با پارک شد، همچنین روشنایی پارک نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته شده است .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آیین نامه روشنایی شورای شهر شهرداری فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اگر مشارکت مردم با مدیریت شهری افزایش یابد، بودجه‌ای که جسورانه ۱۲۰ درصد افزایش داشته محقق خواهد شد و این دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اتفاقات اخیر باعث دوری اعضای باتجربه شورا از شورای شهر شد و این امر سبب تغییر مسیر و سرعت خدمت به شهر و شهروندان شد.

وی افزود: در بازه زمانی تعلیق اعضای اصلی شورای شهر دفاعیات لازم جهت کلانشهر شدن ارومیه انجام نشده و تحمیلِ طرح جامع به شهر، باعث توسعه شهر در نقاطی شد که حاشیه‌نشینی و معابر خاکی را افزایش خواهد داد و عقب ماندگی شهر ارومیه را در پی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین از حمایت‌های استانداری آذربایجان غربی و فرمانداری ارومیه از شورای شهر تشکر کرد و گفت: با عنایت به شعار سال، اگر مشارکت مردم با مدیریت شهری افزایش یابد، بودجه‌ای که جسورانه ۱۲۰ درصد افزایش داشته محقق خواهد شد و این دور از انتظار نیست.

پناهی ادامه داد: همچنین اگر اراده مضاعف در مدیریت شهری وجود داشته باشد، فراتر از بودجه مصوب نیز محقق خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تشریح منابع مالی پروژه‌ها از برخی رفتارهای انتخاباتی و سیاسی در تقابل یا مدیریت شهری انتقاد کرد و یادآور شد: با این حال تمامی مطالبات پرسنل شهرداری و اکثر مطالبات پیمانکاران در سال قبل تسویه شده است.

پناهی با انتقاد از جابه‌جایی اولویت‌ها در رسیدگی به معابر و محلات شهر تصریح کرد: با اینکه برخی معابر و کوچه‌ها خاکی هستند یا نیاز به لکه‌گیری دارند ولی سال قبل شاهد آسفالت‌ریزی در خیابان‌هایی بودیم که نیاز به آسفالت نداشتند ولی در معرض دید بودند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه از نخبگان و صاحب‌نظران دعوت به همکاری کرد و افزود: جلسات مرکز پژوهش‌ها از هفته آینده آغاز خواهد شد و این مرکز نیاز به مشارکت همگانی شهروندان و اساتید دارد.

کد خبر 745841

دیگر خبرها

  • تعیین ردیف بودجه برای حفظ و مرمت آثار تاریخی اراک
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند
  • شرق تهران هم به آتش‌نشانی بانوان مجهز شد | بازرسی از ساختمان‌ های ناایمن ادامه دارد