Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه تلویزیونی «ایل دا» در ۲۶ قسمت با موضوع دوران دفاع مقدس و حضور ۱۳۰ بازیگر، نیمه مردادماه جلوی دوربین می‌رود. ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مجموعه تلویزیونی «ایل‌دا» یکی از بزرگترین سریال‌های تلویزیون در حوزه دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال قصه فداکاری و ایثار مردم غرب کشورمان در اوایل جنگ تحمیلی است و کارگردانی آن را راما قویدل برعهده دارد.

فیلمنامه «ایل دا» را نوشین پیرحیاتی نوشته که قرار است در 26 قسمت و 80 لوکیشن استان لرستان تصویربرداری شود.

سیدعلیرضا سبط احمدی تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی به خبرنگار خبرگزاری تسنیم،‌گفت: تصویربرداری این سریال تلویزیونی از نیمه مردادماه در روستایی حوالی خرم آباد لرستان آغاز خواهد شد. در کنار گروه بازیگری چون مجید مظفری و فاطمه گودرزی که جزو بازیگران اصلی و شخصیت‌های کلیدی داستان هستند، پوریا پورسرخ هم با کاراکتر «ایرج» به این سریال اضافه شدند. شهین تسلیمی و علی بوریان و مینا نوروزی‌فرد هم جزو بازیگران جدید «ایل‌دا» به شمار می‌روند.

«نون.خ 2» اواخر شهریورماه کلید می‌خورد/ هومن‌حاجی‌عبداللهی حضور نداردیک سریال پُربازیگر دفاع مقدس ساخته می‌شود

وی درباره شروع پخش، افزود: تصمیم‌گیری برای پخش به عهده سیمافیلم است و ما در تلاش هستیم کار را برای سال 99 آماده کنیم.

در این مجموعه مجید مظفری (صالح خان)، خسرو شهراز (نصیر خان)، فاطمه گودرزی (دا گل)، علی دهکردی (دکتر هوشنگ)، جعفر دهقان (کاکاوند)، رحیم نوروزی (ایرج)، کاظم هژیر آزاد (شیر علی خان)، کوروش سلیمانی (شیرزاد)، امیرمحمد زند (فرهاد)، قربان نجفی (شیخ رحیم)، سینا رازانی (کریم)، مهدی صبایی (منصور)، رضا نجفی (عمو برفی)، مژگان صابری (هاویر)، بهروز چاهل (دکتر هندی)، محمدصادق ملک (جابر و قادر)، سیامک ادیب (قباد)، پویان گنجی (یاور)، میترا رفیع (گندم)، زینب قادری (راحیل)، مسعود امین ناجی (بهادر)، طیبه دوست (زیور)، منصور نواصری (کامل)، امید محمد نژاد (کیومرث)، فاطمه آقا بابایی (ننه نازار)، مهدی افشار (گروهبان واحدی)، معصومه بافنده (آساره) در سریال ایلدا ایفای نقش خواهند کرد و بیش از 100 بازیگر بومی استان لرستان نیز در آن حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط دفاع مقدس رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس رسانه ملی تلویزیون دفاع مقدس رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت

در عکسی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده،  امیر جعفری را در کنار پسر و برادرزاده‌اش که این روزها در سریال جنگل آسفالت ایفای نقش می‌کند می‌بیند که مربوط به چندین سال قبل است. 

عنوان

دیگر خبرها

  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • عکس| تصویر دیده نشده از امیر جعفری در کنار بازیگر سریال جنگل آسفالت
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی