Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان سمنان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش همگانی استان سمنان  ضمن بیان اینکه بزرگ‌ترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی استان طی هفته دولت در پارک شقایق سمنان گشایش خواهد یافت،گفت: در این نمایشگاه ۱۰۰ غرفه ورزشی برای افزایش نشاط اجتماعی مخصوص خانواده‌ها و ورزشکاران دایر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه حضور پنج هزار ورزشکار در این نمایشگاه پیش‌بینی می‌شود، افزود: این نمایشگاه در چهار بخش در نظر گرفته‌شده است تا بتواند به بهترین نحو ضمن استعدادیابی ورزش‌های جدید را نیز به خانواده‌ها ارائه کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه یکم تا چهارم شهریور امسال بوستان شقایق سمنان میزبانی بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی ورزشی خواهد بود، ابراز داشت: مشارکت همه ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این امر خطیر ضروری است.

جانعلی در ادامه تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه ورزش قهرمانی و افزایش شور اجتماعی است که خواستار مشارکت حداکثری هیئت‌های ورزشی استان سمنان در کنار سایر نهاد‌های مختلف در برپایی این نمایشگاه  هستیم.

وی ابراز داشت: برای جلب مردم به ورزش مسابقات خانوادگی مهیج نیز در نظر گرفته‌شده است تا افراد مختلف جامعه بتوانند در کنار یکدیگر در افزایش سلامت و توسعه ورزش سهیم باشند.

انتهای پیام / م

ضرورت مشارکت حد اکثری هیئت‌های ورزشی استان سمنان در برپایی بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل دفتر توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان کشور در کارگاه آموزشی حقوق ورزشی و باشگاه داری نوین به میزبانی استان گفت: در محدوده هر باشگاه ورزشی مسولیت مستقیم برعهده موسس باشگاه است و موسسین باشگاه باید از قوانین مرتبط با باشگاه‌ها مطلع باشند تا با چالش مواجه نشوند.
سیروس احمدی افزود: سامانه صدور مجوز‌ها تغییراتی داشته است تا مراحل صدور و تمدید باشگاه‌ها تسهیل شود.
وی با اشاره به اهمیت استفاده از تجهیزات ورزشی استاندارد در باشگاه‌های ورزشی گفت: باشگاه‌های ورزشی ملزم به استفاده از تجهیزات ورزشی استاندارد و سالم هستند تا برای ورزشکاران آسیبی ایجاد نشود.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود