Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-«راهنمای مسافران کهکشان» برنامه‌ای است که درواقع یک دایره‌المعارف فضا و نجوم است که در ۲۶قسمت به منظومه شمسی می‌پردازد، موضوع قسمت اول این برنامه «پیدایش منظومه شمسی» بود.

 «راهنمای مسافران کهکشان» برنامه جدید شبکه چهار در حوزه نجوم است که از روز جمعه ۲۱ تیر به روی آنتن رفته است. این برنامه در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای در گروه دانش شبکه چهار سیما تهیه و تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مریم نیکانلو تهیه‌کننده برنامه این برنامه درواقع یک دایرالمعارف فضا و نجوم است که در ۲۶ قسمت به منظومه شمسی می‌پردازد.

مریم نیکانلو در ادامه افزود: «فضانوردان، سفینه فضایی، کهکشانی‌ها و تازه‌های کهکشان از جمله آیتم‌های این برنامه تلویزیونی است که از روز جمعه ۲۱ تیر به صورت هفتگی ساعت ۲۳ به صورت تولیدی پخش می‌شود.
تهیه‌کننده «راهنمای مسافران کهکشان» گفت: «در بخش «کهکشانی‌ها» ما به رصدخانه‌های کشور سفر کرده‌ایم و مخاطبان را با فعالیت آنها آشنا می‌کنیم. همچنین در این بخش فراخوانی اعلام می‌شود و از مخاطبان می‌خواهیم تا رصدخانه‌هایی که در شهرهایشان تاسیس شده را به ما معرفی کنند تا ما در این بخش آنها را معرفی کنیم.»
نیکانلو به نحوه اجرای برنامه اشاره کرد و گفت: «اجرای این برنامه را اسماعیل باستانی دارد و در کنار مجری اصلی،کارشناسان هم در خصوص موضوع برنامه با مجری و مهمانان نیز که درحوزه نجوم اطلاعات دارند، گفتگو می‌کنند.»
او در پایان گفت:« موضوع قسمت اول این برنامه «پیدایش منظومه شمسی» بود و میزبان دکتر امیرسینا مجیرشیبانی استاد دانشگاه بودیم تا درخصوص پیدایش و تکامل منظومه شمسی با مخاطبان گفتگو کنیم. علاقه‌مندان به موضوعات نجوم، هر هفته ساعت ۲۳ می‌توانند «راهنمای مسافران کهکشان» را تماشا کنند.»

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟

«نون.خ ۵» از  پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز با استقبال روبرو شد.

نون خ مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نشست باشگاه نجوم اصفهان
  • آمار جدید مخاطبان سریال‌ها و برنامه‌ها/ اعدادی که شبیه معجزه است
  • «بازی اختاپوس» روی آنتن شبکه یک سیما / رژیم صهیونیستی چگونه شکل گرفت؟
  • تقارن بهار قرآن و طبیعت و تحولی که رقم خورد / پربازدیدترین‌های سیما کدام بودند؟
  • فیلم| اولین اثر رنگین‌کمان در سیاره‌ای خارج از منظومه شمسی
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • «خانه» با اجرای امیرمحمد زند از امروز در شبکه یک
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟