Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال تراکتور با نظر مصطفی دنیزلی به دنبال جذب ۳ بازیکن در پست‌های مختلف است. تاریخ انتشار: 11:33 - 06 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۶۷۸۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مصطفی دنیزلی این روز‌ها مشغول آزمایش ترکیب‌های مختلف مدنظرش برای تراکتورِ لیگ نوزدهم است.

در این راستا، دنیزلی تا حد زیادی به ترکیب مدنظر خود رسیده و حالا به دنبال جذب دو، سه بازیکن برای تکمیل پازل تاکتیکی‌اش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تراکتور در سه پست مدافع راست، هافبک دفاعی و مهاجم هدف نیاز به بازیکن دارد و این را هم به باشگاه اعلام کرده است.

دنیزلی در پست هافبک دفاعی، بیشتر تمایل به جذب بازیکنی دارد که توان استفاده از او در دفاع میانی را هم داشته باشد. به همین خاطر هم است که مدیران باشگاه تراکتور تمایل بیشتری به جذب روزبه چشمی دارند و از او به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه خود برای این پست یاد می‌کنند.

همچنین مهاجم جدید تراکتور هم قطعاً خارجی است. دنیزلی در این پست دنبال مهاجمی است که توانایی بازی با پا را هم داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر تراکتور چشمی دنیزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • دستورات تاکتیکی خاص برای چپ‌پای سپاهان
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس