Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@14:08:32 GMT

ترامپ: دموکرات‌ ها «چندش‌آورند»!

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۵۱۳۳

ساعت 24- رئیس‌ جمهور آمریکا بار دیگر از دموکرات‌ ها به دلیل طرح مجدد موضوع استیضاحش انتقاد کرد.

 دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درخواست مجدد برخی نمایندگان دموکرات برای استیضاح او، که پس از شهادت این هفته رابرت مولر، بازرس سابق وزارت دادگستری مطرح شد، را مورد انتقاد قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: در حال حاضر دموکرات‌ ها از شوک مربوط به نمایش وحشتناک مولر خارج می‌شوند و دوباره طرح استیضاح را در همه جا آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چقدر آن‌ها برای کشور ما بیمار، بد و چندش آور هستند. آنچه آن‌ها در حال انجام هستند بسیار اشتباه است، اما اینکار را بهرحال می‌کنند. دموکرات‌ها به حزبی که هیچ‌کاری نمی‌کند تبدیل شده اند.

ترامپ همچنین شهادت مولر را نمایشی از نادانی و بی کفایتی دانست و از آن نیز انتقاد کرد.

او در ادامه این توئیت نوشت: دموکرات‌ها به شدت تلاش می‌کردند تا شوخی فریب آمیز تعقیب توهمات ناخوشایند، بد و بی اعتبار را احیا کنند تا اینکه رابرت مولر بزرگترین نمایش از نادانی و بی کفایتی که تاکنون صحن کنگره به خود دیده بود را اجرا کرد. حقیقت این است او هیچ مدرکی در دست نداشت. او نمی‌توانست هیچکاری انجام دهد!

به دنبال شهادت چهارشنبه گذشته رابرت مولر در کنگره آمریکا چند نماینده دموکرات دیگر، از جمله دیوید سیسیلین، نماینده رود آیلند، پرامیلا جایاپال، نماینده ایالت واشنگتن، مری گای اسکانلون، نماینده پنسیلوانیا و ورونیکا اسکوبار، نماینده تگزاس به جمع حامیان استیضاح ترامپ پیوستند.

رابرت مولر روز چهارشنبه به مدت ۶ ساعت به پرسش‌های کمیته‌های اطلاعاتی و قضایی مجلس نمایندگان آمریکا درباره تحقیقات دو ساله‌اش در خصوص دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا پاسخ داد.

این نخستین بار بود که مولر در مقابل کنگره به پرسش‌ها در این خصوص پاسخ می‌داد. با وجود ادعا‌های مکرر دونالد ترامپ مبنی بر بی گناه بودنش، مولر در جلسه استماع کمیته قضایی و کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر تأکید کرد تحقیقات ثابت نمی‌کند که ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه توطئه کرده باشد.

وی همچنین اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا را تبرئه نمی‌کند و گزارش او نتیجه گیری نمی‌کند که ترامپ در اجرای عدالت کارشکنی نکرده است.

مولر همچنین گفت: امکان اعلام جرم علیه ترامپ پس از پایان ریاست جمهوری او وجود دارد.

تحقیقات مولر که به مدت دو سال بر ریاست جمهوری ترامپ سایه افکنده بود، در ماه مارس امسال و پس از ارائه گزارش ۴۴۸ صفحه‌ای او پایان یافت. رابرت مولر در این گزارش ۱۰ مورد احتمالی از کارشکنی‌ های دونالد ترامپ در اجرای عدالت را فهرست بندی کرده بود.

از زمان انتشار گزارش نهایی مولر بحث استیضاح رئیس جمهور آمریکا به طور جدی در میان قانونگذاران این کشور مطرح شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به دنبال تصویب کمک‌ها به کی‌یف در مجلس نمایندگان آمریکا، گفت که اوکراین با حمایت ایالات متحده، افغانستان دوم نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، زلنسکی امروز یکشنبه از تصویب کمک 60 میلیارد دلاری برای اوکراین در مجلس نمایندگان آمریکا قدردانی کرد اما از واشنگتن خواست تا فوری این لایحه را به قانون تبدیل کند و انتقال واقعی تسلیحات را پیش ببرد.

وی در گفتگو با شبکه ان‌بی‌سی بیان کرد که تصویب این لایحه یک پیام قدرتمند به روسیه ارسال می‌کند که واشنگتن در کنار کی‌یف می‌ایستد و به افغانستان دوم تبدیل نخواهد شد.

رئیس جمهور اوکراین در این گفتگو ابراز داشت: فکر می‌کنم این حمایت واقعا نیروهای مسلح اوکراین را تقویت می‌کند و ما یک شانس برای پیروزی خواهیم داشت. 

زلنسکی خاطر نشان کرد: ما واقعا باید این را به مرحله نهایی برسانیم تا اینکه کمک ملموسی برای سربازان به زودی در خط مقدم دریافت کنیم.

 مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه با 311 رای موافق و 112 رای مخالف در نهایت کمک 60.84 میلیارد دلاری به اوکراین را تصویب کرد.

این لایحه اکنون به مجلس سنا که تحت کنترل دموکرات‌ها است فرستاده خواهد شد و به احتمال زیاد در آنجا مورد تایید متحدان دولت جو بایدن قرار خواهد گرفت.

این طرح ماه‌هاست به دلیل مخالفت شدید برخی قانون‌گذاران جمهوری‌خواه در کنگره بلاتکلیف مانده بود.

تقریبا 26 ماه از جنگ اوکراین می‌گذرد و روسیه به آرامی در حال پیشروی در شرق اوکراین است و بمباران‌های خود را علیه شهرهای اوکراین افزایش داده است.

سنا قرار است روز سه‌شنبه روند بررسی لایحه تصویب شده توسط مجلس نمایندگان را آغاز کند. انتظار می‌رود تصویب نهایی بعضی اوقات در هفته آینده صورت گیرد که این مساله مسیر را برای امضای نهایی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هموار می‌سازد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • بشار اسد: آمریکا از هر درگیری در جهان استفاده می‌کند
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند