Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه تهران، هر سال شاهد رشد حدود پنج درصدی مصرف برق است، گفت: بر اساس محاسبات انجام شده برای تابستان ۹۸، مصرف حدود ۵ هزار مگاوات انرژی در ساعات اوج، پیش‌بینی شده بود که این میزان با همکاری و همراهی مردم، ادارات و اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، در بالاترین حد با ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ درصد رشد نسبت به بیشینه مصرف تابستان سال گذشته به ۴۶۶۰ مگاوات رسید.

بیشتر بخوانید: انشعاب برق استخراج کنندگان ارز مجازی قطع می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، نقش ادارات و دستگاه‌های اجرایی، صاحبان صنایع و واحد‌های تجاری را در کاهش شتاب رشد برق پایتخت، بسیار موثر توصیف کرد و اظهار کرد: بر خود لازم می‌دانم به نمایندگی از یکایک کارکنان توزیع برق تهران بزرگ، از مردم فهیم شهر تهران، مدیران ادارات، دستگاه‌های اجرایی، صاحبان صنایع بزرگ و کوچک و همچنین کسبه پایتخت، قدردانی کنم.

صبوری اظهار امیدواری کرد در صورت تداوم همکاری شهروندان تا پایان فصل گرما، تابستان ۹۸ بدون خاموشی سپری شود.

انتهای پیام /

رشد ۱.۹ درصدی مصرف برق در تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق مصرف بهینه تابستان سال گذشته نیروی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، استخر ژئوممبران دانشگاه در آخرین روز‌های فروردین ماه ۱۴۰۳ با ظرفیت ۱۲۰۰ مترمکعب سرریز از آب شد.


با توجه به وجود خشکسالی‌های پی در پی، و برای استفاده حداکثری از ظرفیت آب‌های سطحی، استخر ژئوممبران در محل پردیس شوکت آباد با هزینه‌ی حدود ۵۰۰ میلیون تومان احداث شد.


در پی بارش‌های بهاری، این استخر آبگیری و سرریز شد که آب سرریز شده در باغ آموزشی اناری دانشگاه مورد استفاده قرار گرفت.


با جمع‌آوری یک میلیون و دویست هزار لیتر (۱۲۰۰ مترمکعب) آب باران در این استخر در حدود ۱۰۰ میلیون تومان در آبیاری فضای سبز دانشگاه صرفه جویی شده است.


آب جمع آوری شده در طول تابستان برای استفاده فضای سبز دانشگاه مورد استفاد قرار خواهد گرفت که موجب استفاده بهینه از آب‌های سطحی در فضای سبز دانشگاه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند