Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال به دنبال فسخ قرارداد با شرکت مجری اسپانسر خود است.

طرفداری- مسئولان باشگاه استقلال که مدتی است با مجری اسپانسر این باشگاه که رابط بین آنها و یک اپراتور تلفن همراه است اختلاف پیدا کردند و به همین علت با ارسال نامه‌ای به این شرکت خواهان فسخ قرارداد خود شدند. از سوی دیگر مجری اسپانسر استقلال تا پایان شهریور سال جاری با این باشگاه قرارداد دارد ولی از آنجا که آنها متوجه شدند استقلالی‌ها با چند شرکت در بخش‌های مختلف مذاکره کردند به همین دلیل فعلا پاسخی به نامه باشگاه استقلال ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری اسپانسر باشگاه استقلال با توجه به مذاکرات این باشگاه با شرکت‌های دیگر منتظر است تا مسئولان این باشگاه وارد مذاکرات جدید شوند. این در حالی است که چندی پیش مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد داشتند که مجری اسپانسر شرکت تلفن همراه به تعهداتش عمل نکرده اما در این بین شرکت  مبنا توسعه با ارسال مدارکی به باشگاه استقلال و همچنین جوابیه پاسخ ادعاهای مسئولین این باشگاه را داد.

به نقل از فارس، این شرکت نیز مدعی است که از باشگاه استقلال طلب هم دارد و ممکن است حتی در آینده‌ای نزدیک کار به شکایت از باشگاه استقلال بکشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!

هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت از تیم جنوبی جدا شد

 

یکی از بازیکنان خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به بیماری، از این باشگاه جدا شد.

سرجیو سائول کوینترو چاوز در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال با مدیران باشگاه استقلال خوزستان به توافق رسید و روز 16 اسفند سال 1402 با این باشگاه قرارداد بست.

پس از امضای قرارداد، این هافبک 25 ساله اکوادوری در تست‌های ایفمارک شرکت کرد و مشخص شد که به هپاتیت B مبتلاست. بعد از این اتفاق، نام چاوز از فهرست تیم استقلال خوزستان خارج شد تا آبی‌های اهوازی بتوانند بازیکن دیگری به خدمت بگیرند که محمد آبشک را از فولاد خوزستان جذب کردند.

کوینترو که یک دقیقه هم برای استقلال خوزستان بازی نکرد، پنجمین بازیکن خارجی این تیم در لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌رفت که خیلی زود از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شد.

باشگاه استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات زمستانی توانست ساویو روبرتو از برزیل، آسو رستم از عراق، دوستونبک تورسونوف از ازبکستان و عثمان اندونگ از سنگال را به خدمت بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت