Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@10:05:06 GMT

ایمن‎سازی جاده مرگ در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۵۶۲۳

ایمن‎سازی جاده مرگ در کهگیلویه و بویراحمد

نصیری راد از اجرای خط‎کشی، نصب و تشدید علایم ایمنی، اجرای شیار لرزاننده، لکه گیری نقاط حادثه خیر در جاده های استان بخصوص جاده یاسوج اصفهان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس؛ استان کهگیلویه وبویر احمد که در کشور به دلیل شرایط اب و هوایی و جغرافیایی به استان چهارفصل معروف است دارای جاده های حادثه سازی است که جا دارد مسئولان استان بیشتر به فکر ایمنی این جاده ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان بویراحمد و دنا به دلیل شرایط کوهستانی که دارند بیشتر در معرض حوادث رانندگی هستند.

جاده یاسوج به اصفهان که یکی از جاده های قاتل در جنوب کشور نیز محسوب می شود سالانه جان تعداد زیادی از هم‎وطنان را به دلیل عدم وجود علائم راهنمایی و رانندگی مناسب ، پیچ های تند، شرایط کوهستانی و از همه مهمتر دو بانده نبودن کامل جاده می گیرد.

این پایگاه خبری به دلیل رسالت خبری خود در گزارشی به مشکلات جاده یاسوج اصفهان از جمله نبود علائم راهنمایی و رانندگی پرداخت .

در همین راستا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اجرای خط کشی، نصب و تشدید علایم ایمنی، اجرای شیار لرزاننده، لکه گیری نقاط حادثه خیر در جاده های استان بخصوص جاده یاسوج اصفهان خبر داد.

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است نبود علائم راهنمایی و رانندگی در جاده یاسوج-اصفهان که مهمترین و البته پر ترافیک ترین جاده استان کهگیلویه و بویراحمد نیر محسوب می شود، مشهود است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین

مرتضی داودی افزود: در اجرای این پروژه نرد‌ه‌های فلزی به طول ۲۰۰ متر در نقاطی از آزادراه که در کمیسیون ایمنی استان مصوب شده نصب می‌شود.
وی بیان کرد: درچند نقطه از آزادراه از جمله محدوده پایانه شهید کلانتری، گلشهر، پل حصارک این عملیات به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شده که تلاش خواهیم کرد تا محدوده‌های پل فردیس، پل هشتگرد و عوارضی قدیم حصارک را با نصب حفاظ میانی ایمن سازی کنیم.
رئیس اداره ایمنی راه اداره‌کل راهداری البرز تصریح کرد: این طرح با هدف افزایش ایمنی عابرین و به منظور جلوگیری از تردد عابرین پیاده از عرض آزاد راه اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج