Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@08:37:59 GMT

کشف 13 دستگاه ارز دیجیتال قاچاق در بستک

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۵۶۷۲

کشف 13 دستگاه ارز دیجیتال قاچاق در بستک

تین‌نیوز | 

‌فرمانده انتظامی شهرستان بستک از کشف 13 دستگاه ارز دیجیتال به ارزش 1 میلیارد و 500 میلیون ریال در یک عملیات ضربتی در این شهرستان خبر داد.

‌به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا،‌ سرهنگ عبدالرحیم جعفری در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق دستگاه تولید ارز دیجیتال، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه های پلیسی از وجود تعداد زیادی دستگاه ارز دیجیتال در یک باغ در اطراف شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی به همراه کارشناسان شرکت برق در یک عملیات ضربتی موفق شدند در بازرسی از محل، 13 دستگاه ارز دیجیتال کشف و 2 متهم را در این رابطه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک، ارزش دستگاه های قاچاق مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان، یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان و از عموم شهروندان خواست برای کمک به اقتصاد جامعه، در صورت اطلاع از اینگونه موارد، موضوع را سریعا از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ارز دیجیتال دستگاه ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق سوخت در انار

 سرهنگ صادق نیک نفس گفت: دومین محموله ۳۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در سال جدید دراین شهرستان کشف شد.
 وی افزود : ماموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور"انار- یزد"یک دستگاه تریلر را جهت بررسی متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این تانکر ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار تصریح کرد: در این رابطه یک متهم که قصد داشت این محموله سوخت را به استان‌های جنوبی کشور منتقل کند دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی