Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی حسینی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: مدیریت مسکن در ساوه سال‌ها است که رها شده و باید با ورود تمامی دستگاه‌ها و مسئولان ذیربط این نیاز اساسی مردم به درستی مدیریت شود.

شهردار ساوه با بیان اینکه نیاز به مسکن در ساوه بالا است و باید در جهت رفع کمبود آن تلاش شود، افزود: ما به عنوان مدیران شهری و مسئولان باید این اطمینان را به مردم بدهیم که این چالش را رفع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به رشد بالای جمعیت و مهاجر پذیری در ساوه نیاز به مسکن مناسب و ارزان قیمت که همه اقشار به ویژه قشر ضعیف و کارگری نیز بتوانند از آن استفاده کنند در زیر پوست این شهر قرار دارد و ما بر این باوریم که مشکل مسکن باید اولویت همه مسئولان قرار گیرد.

حسینی تصریح کرد: به دلیل عدم مدیریت لازم در بخش مسکن طی سال‌های گذشته و نیاز مردم به مسکن امروز شاهد پدید آمدن ۲۸ منطقه حاشیه نشین در نقاط مختلف شهر ساوه هستیم که این نتیجه کم توجهی به این نیاز اساسی مردم است و کمتر شهری در کشور دارای چنین شرایطی می‌باشد.

شهردار ساوه یادآور شد: پدید آمدن این وضعیت بیانگر این است که در گذشته نیاز به مسکن در ساوه دیده نشده است و هم اینک نیز افزایش افسار گسیخته قیمت مسکن، خرید مسکن را برای اقشار ضعیف به ویژه جوانان به یک رؤیا تبدیل کرده است.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر توزیع مسکن به درستی انجام نشده یعنی به دست نیازمندان واقعی نرسیده است. سال گذشته حدود ۴۸۰ هزار متر مربع در این شهر پروانه ساخت صادر شده اما یقیناً آنچنان که باید به دست جامعه هدف نرسیده است و هم اینک حدود ۵۰۰ واحد خالی در ساوه وجود دارد که در واقع به نوعی فعالان این عرصه قیمت را تعیین می‌کنند.

حسینی افزود: با توجه به افزایش مشکلات حوزه مسکن در ساوه وقت آن رسیده تا نگاه جدی به مدیریت مسکن در این شهر اعمال شود لذا امروز باید با ارائه راهکارهای مناسب و قانونمند در بخش مسکن به مردم این امید داده شود که همه درها بر روی آن‌ها بسته نیست و مسیری ضابطه‌مند و قانونمند در این مسیر پیش بینی شود.

کد خبر 4678299

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مهدی حسینی شهرداری ساوه حاشیه نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جمعی از مردم و بانوان در راستای اجرای طرح نور و در حمایت از اقدام کارکنان فراجا در تجمعاتی از کارکنان انتظامی با اهدای گل و توزیع شیرینی تجلیل کردند.

شرکت کنندگان در این اجتماعات اقدامات فراجا را قدمی در جهت ارتقاء امنیت روانی و اجتماعی جامعه و تکریم فرهنگ عفاف و حجاب دانستند و بر حمایت از مجریان این طرح تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین
  • ۵۳ شهرک جدید در نقاط مختلف کشور ایجاد می‌شود
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • شهرک جدید در حاشیه شهر بوشهر ایجاد می‌شود