Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان بابیان اینکه وام‌های کمیته امداد شرایط ضمانتی آسانتری دارد، گفت: در چهار ماهه ۹۸، حدود ۲۰۰ واحد شهری و روستایی از کمک بلاعوض کمیته امداد در خرید و احداث مسکن استفاده کردند.

عباسعلی زارعان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص کمک هزینه احداث یا بهسازی مسکن به مددجویان اظهار کرد: در سال ۹۷ اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به موضوع خرید و احداث ۴۶۲ مسکن شهری اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص کمک بلاعوض کمیته امداد به روستاییان افزود: کمیته امداد استان اصفهان در احداث ۱۵۰ واحد روستایی اعتباری معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض داشته است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه مددجویان در کنار کمک‌های‌ بلاعوض می‌توانند از وام‌های موردنظر هم استفاده کنند، افزود: حدود شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هم برای وام خرید و احداث به مددجویان روستایی و شهری اختصاص یافت که در کل ۶۱۲ خانوار از این وام‌ها استفاده کردند.

وی در خصوص کمک هزینه تعمیرات مسکن در سال ۹۷، تصریح کرد: سه هزار و ۶۰۶ خانوار از کمک هزینه تعمیرات استفاده کردند که اعتبار این موضوع شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

زارعان در خصوص آمار احداث و خرید مسکن شهری در چهار ماهه ۹۸ گفت: تا به حال ۱۵۰ مورد احداث واحد شهری داشته‌ایم که به این تعداد یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت شده است و در مناطق روستایی حدود ۴۵ مورد احداث و بهسازی مسکن داشته‌ایم که به هر خانواده مبلغ ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی در خصوص وام خرید و احداث مسکن در سال ۹۸ تصریح کرد: در چهار ماهه نخست امسال مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام خرید و احداث پرداخت شده است که در مناطق روستایی ۱۵ میلیون و مناطق شهری ۳۰ میلیون تومان است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه به مددجویان مناطق روستایی پرداخت دو وام در زمینه خرید و احداث در نظر گرفته شده است، افزود: یک وام از طرف خود کمیته امداد و وام بعدی از طریق معرفی مددجویان کمیته امداد به بنیاد مسکن به آنها پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه معمولا وام‌هایی که کمیته امداد خود به مددجویان پرداخت می‌کند شرایط ضمانتی آسانتری دارد، اظهار کرد: مددجویان بیشتر موفق به گرفتن این وام‌ها می‌شوند که برای مددجویان مناطق روستایی این وام ۱۵ میلیون و برای مناطق شهری ۳۰ میلیون تومان است که در کنار این وام‌ها مناطق روستایی ۲۰ میلیون بلاعوض و مناطق شهری ۳۰ میلیون بلاعوض دریافت می‌کنند.

زارعان در خصوص پرداخت وام‌های در نظر گرفته شده توسط کمیته امداد گفت: وام‌هایی که خود کمیته امداد پرداخت می‌کند از طریق بانک امداد ولایت پرداخت می‌شود که این وام‌ها با سود دو درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه دارند.

وی با در خصوص تعمیرات مسکن در سال ۹۸ تصریح کرد: در چهار ماهه امسال ۸۱۷ مورد تعمیرات داشتیم که یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به این تعداد خانوار اختصاص یافته است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمک بلاعوض کمیته امداد امام خمینی مددجويان مسکن وام مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: امسال ۹۱۰ پایگاه جمع آوری زکات در محل مصلاها، مراکز برگزاری نماز عید فطر و مراکز نیکوکاری جهت دریافت زکات فطریه و کفارات استقرار یافتند و علاوه بر این پایگاه‌ها، برای اولین بار در استان شرایط و امکان پرداخت زکات و کفارات با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان هوشمند مستقر در نانوایی‌های سراسر استان نیز، در راستای تسهیل و تسریع در فرآیند جمع آوری زکات فطریه فراهم شد.

باسره اظهار داشت: مردم هرمزگان در عید فطر امسال معادل مبلغ ۲۰ میلیارد و ۷۱۲ میلیون تومان در قالب زکات و کفارات به صورت نقدی و غیر نقدی پرداخت کرده‌اند که از این میزان، مبلغ ۲۰ میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان فطریه عام، ۱۹ میلیون تومان فطریه سادات، ۱۰۴ میلیون تومان کفاره غیرعمد و ۶۷ میلیون تومان نیز کفاره عمد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه طبق احکام و موازین شرعی، زکات فطریه باید در زمینه رفع مشکلات محرومین و نیازمندان واقعی، نظیر امور معیشتی، کمک به هزینه‌های درمانی، کمک به امور تحصیلی، مسکن و سایر امور این عزیزان هزینه شود، ادامه داد: مبالغ جمع آوری در قالب زکات فطریه در هرمزگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و توسط کمیته امداد به حساب نیازمندان واقعی استان که از قبل توسط این نهاد شناسایی شده بودند، واریز شده است.

وی افزود: مبلغ زکات فطریه جمع آوری شده در عید فطر سال قبل، معادل ۱۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان بوده که در عید فطر سال جاری، این میزان نسبت به سال گذشته، ۱۴ درصد رشد داشته است،

کد خبر 6087447

دیگر خبرها

  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی