Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@22:53:30 GMT

وضعیت زندان‌های تهران بهبود می‌یابد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۶۷۳۰

به گزارش فارس، حیات‌الغیب در آغاز مدیریت خود در ۵۲ ساعته از ۹ مرکز تابعه زندان‌های استان بازدید کرد.

وی هدف از این بازدید‌ها را که گاه به مدت ۷ ساعت کاری در برخی از ندامتگاه‌ها به طول انجامید را بررسی شرایط موجود در ندامتگاه‌های استان برشمرد و افزود: مراکز تابعه در زندان‌های استان تهران بنا به پراکندگی جغرافیایی، جمعیت کیفری بالا و همچنین نوع طبقه بندی جرایم؛ مدیریتی چند بعدی را بنا به در نظر گرفتن مقتضیات مکانی و روحیات خاص مددجویان و همچنین میزان توانمندی آنان در تمامی مولفه‌های انسانی مدیریتی فوق العاده هوشمند را می‌طلبد که نیل به این سیستم نظارتی و مدیریتی با تعامل و همفکری کلیه کارکنان و مسئولین مجموعه با همّتی جهادی و اندیشه‌های نو محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیات الغیب خاطر نشان کرد: با عنایات الهی و همچنین تلاش مضاعف همکاران در تمام زمینه‌ها سعی در بهبود شرایط داریم که تلاش مجموعه بر این خواهد بود تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات درون سازمانی و برون سازمانی جهت پیشبرد و اهداف سازمانی استفاده شود.

وی در این بازدید‌ها از کلیه قسمت‌های مربوط به مکان‌های خدمات دهی مددجویان اعم از اندرزگاه‌ها، آشپزخانه، موتورخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها، سالن‌های ملاقات سه گانه (کابین، حضوری و شرعی) واحد‌های فرهنگی، اشتغال و… به صورت کاملا موشکافانه بازدید کرد و ضمن استماع مشکلات از زبان کارکنان و مددجویان توصیه‌های لازم را به مسئولین مربوطه ابلاغ کرد.

مدیر کل زندان‌های استان تهران همچنین با حضور در آسایشگاه پرسنل وظیفه و یگان حفاظت زندان‌های استان بر حفظ شان کارکنان یگان در هر زمینه‌ای تاکید کرد؛ و دستور بازسازی و بهسازی مکان‌های مرتبط با یگان‌های حفاظت در سطح زندان‌های استان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر کرد.

حیات الغیب صرف فعل «نمی‌شود و نمی‌توان» را با هر بهانه‌ای مردود خواند و ابراز امیدواری کرد بتوان در مدت از پیش تعیین شده وضعیت زندان‌های استان را بهبود بخشید و تا حد ممکن تحقق زندانبانی مطلوب را بر مبنای استاندارد‌های سازمان به منصه ظهور رساند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما براساس پیش بینی طی این روز بارش در البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، چهارمحال‌وبختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدیدتر است. ضمن این که شدت بارش‌ها برای امروز خواهد بود و از فردا بارش‌ها ضعیف خواهند شد و این شرایط برای بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.
برای روز پنج‌شنبه نیز در کرمان، مناطقی از یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.
از روز پنج‌شنبه روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور آغاز خواهد شد.
تهران امروز شاهد ادامه رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم بود و در روز چهارشنبه نیز این شرایط ادامه خواهد داشت. همچنین بیشینه دما در تهران به ۱۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • ماجرای پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس چه بود؟
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد