Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@01:27:22 GMT

توصیه مهم سردار کمالی به سربازان غایب

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۶۷۶۳

 رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کسی منتظر احیای مجدد طرح خرید خدمت سربازی نباشد.

اخبار اجتماعی-سردار موسی کمالی با بیان اینکه دیگر بخشش غیبت سربازی، به صورت کلی وجود ندارد، گفت: همانطور که پیش از این نیز اعلام شده معافیت سنی نیز دیگر وجود ندارد. وی با تأکید بر اینکه پرونده خرید خدمت مختومه شده، متذکر شد: تنها راه برای سربازان غایب، انجام خدمت سربازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر سرباز، در حین خدمت حسن انجام‌وظیفه و رفتار داشته باشند، فرماندهان می‌توانند تا دو سوم اضافه خدمت آنها را ببخشند.

کمالی با اشاره به وجود بیش از 2 میلیون مشمول غایب در کشور، خاطرنشان کرد: در این رابطه، ستادِ برخورد با مشمولان غایب و افرادی که آنها را بازداشت می‌کنند، تشکیل شده و جزئیات این طرح و نحوه برخورد با این افراد (مشمولان غایب) به زودی اعلام می‌شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این سؤال که با توجه به درپیش بودن انتخابات مجلس، شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی از نمایندگان به دنبال احیای مجدد "خرید خدمت" هستند، نیز یادآور شد: خرید خدمت یک پدیده تبعیض‌آمیز و مشوقی برای تخلف بوده و اجرای این طرح در چند سال اخیر خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه طرح خرید خدمت علاوه بر عدم کاهش غیبت، منجر به افزایش شدید غیبت شد، ادامه داد: می‌توان گفت پرونده خرید خدمت دیگر مختومه، بسته، به تاریخ سپرده شده و اجرایی نخواهد شد.

کمالی با تأکید بر اینکه کسی منتظر احیای مجدد طرح خرید خدمت نباشد از مشمولان غایب خواست برابر قوانین جاری، تکلیف سربازی خود را روشن کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سربازی مشمول غایب سربازی سردار کمالی سربازان غایب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سردار زارع کمالی در جمع دانشجویان دانشگاه میبد که به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: دانشجویان آینده سازان تمدن نوین اسلامی هستند که جهاد تبین و مطالبه گری با کمک اساتید خود از وظایف اصلی آنهاست.


زارع کمالی با تحلیل عملیات وعده صادق و پیامد‌های آن درابعاد داخلی، منطقه ایی، بین المللی و جبهه مقاومت گفت: امروز در عملیات وعده صادق دیدیم؛ قدرت پوشالی و خودساخته رژیم وحشی و کودکش صهیونیستی فروریخت.


وی با اشاره به اهمیت هم افزایی نیرو‌های مسلح و دیپلماسی افزود: استکبار جهانی دربرابر نیرو‌های مسلح و مقتدرجمهوری اسلامی، دیپلماسی قوی و مردم متدین و ولایت مدار، با رهبری حکیم فرزانه انقلاب و خداوند دیگر حرفی برای گفتن نداشت.


فرمانده تیپ الغدیر سپاه استان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در دمشق به دنبال سرپوش گذاشتن برنقاط ضعف و جنایت‌های خود درنسل کشی درغزه و ایجاد انشقاق بیشتر درجمهوری اسلامی ایران قبل از وعده صادق بود گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی می‌خواست پای ایران را به جنگ با امریکا و اروپا باز کند و اگر ایران پاسخ نداد هم نشان دهد که پشت جبهه مقاومت خالی است؛ اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان فرمانده کل قوا این رژیم را تنبیه کرد.


سردار زارع کمالی با اشاره به اقدامات صهیونیست‌ها از سال ۱۳۹۳ در به شهادت رساندن سردار الله دادی تا سال ۱۳۹۷، شهادت شهید نیاسر و فخری زاده و تا اخیرا که سردار زاهدی و یارانش را به شهادت رساند گفت: براساس اصل بازدارندگی که رهبری معظم فرمودند؛ ایستادیم و متجاوز را تنبیه کردیم.


وی تغییر راهبرد رژیم صهیونیستی بعد از پاسخ به جنایت هایش و شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی اظهار داشت: رژیم جنایتکار صهیونیستی با تغییر راهبرد خود به هزار خنجر و دستورکار قراردادن ترور فرماندهان و هدف قرار دادن اماکن حساس ما، طرح بازدارندگی را دچار خدشه کرد.


فرمانده تیپ الغدیر استان تصریح کرد: بنابراین وعده صادق با ۵ عنصر مطالبه مردم، هم افزایی نیرو‌های مسلح ارتش، فراجا و نیرو‌های پنج گانه سپاه، رسانه و دیپلماسی فعال و انقلابی و قوی و فرماندهی معظم کل قوا تحقق پیدا کرد و راه را برای همه سناریو‌های دشمن بست. 


سردار زارع کمالی تصریح کرد: بعد از عملیات وعده صادق که دراوج آمادگی و کمک ۲۰ کشور، رژیم صهیونیستی را با پهپاد و موشک غافلگیر کردیم، چهار عنصر و مولفه قدرت اطلاعاتی، ارتش و اقتصاد و قدرت پدافندی رژیم صهیونیستی فرو ریخت و دنیا فهمید که این رژیم که در برابر تجهیزات دهه هشتادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی‌تواند مقاومت کند چگونه می‌تواند در برابرسلاح‌های دهه ۱۴۰۰ سپاه مقاومت کند.


 زارع کمالی گفت: در روز عملیات وعده صادق، دشمن یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون دلار به پهپاد‌ها و موشک‌های پیش پا افتاده ما هزینه کرد و ما در این عملیات به مکان‌هایی که طراحی کرده بودیم را هدف قرار دادیم.

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت (فیلم)
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت