Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، میکائیل جمال پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه بیشتر مقالات ارسال شده به این همایش از محققان و اساتید دانشگاهی و حوزوی آذربایجان شرقی است، افزود: اساتید دانشگاهی و محققانی از شهرهای مختلف کشور از جمله مشهد، اصفهان، تهران، شیراز، زنجان، خوزستان و کردستان نیز به دبیرخانه این همایش مقاله ارسال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از بین مقالات ارسال شده ۵۰ مقاله که دارای راهکارهای علمی و کاربردی در مسائل مدیریت شهری و گام دوم انقلاب است انتخاب شده و در ۲ مجلد به چاپ می رسد تا در اختیار شهرداران و اعضای شورای اسلامی کلانشهرها قرار گیرد و در مدیریت شهری از آن ها استفاده شود.

دبیر علمی نخستین همایش «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» با بیان اینکه این همایش ۹ مرداد در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود، گفت: از بین این مقالات نیز ۱۲ مقاله برگزیده در روز همایش و در پنل های تخصصی ارایه می شود.

جمال پور، ادامه داد: به نویسندگان ۵۰ مقاله پذیرش شده، گواهی پذیرش در همایش ملی داده می شود و مقالات برگزیده علاوه بر چاپ در مجلات رسمی علمی و پژوهشی در سایت مرکز جهانی جهان اسلام نیز نمایه می شود.

وی با اشاره به اینکه از بین ۱۲ مقاله به مقالات منتخب جوایزی اهدا می شود، یادآوری کرد: تلاش می شود پیشنهادات ارایه شده در قالب این مقالات از سوی شهرداران کلانشهرها به مرحله اجرا و عمل درآید.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز نیز در این نشست با اشاره به اینکه جرقه برگزاری این همایش ملی پس از تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته در جمع مردم تبریز و آذربایجان به مناسبت ۲۹ بهمن مبنی بر پیشرو بودن تبریز در گام دوم انقلاب، زده شد، گفت: در این راستا کمیته علمی و سایر کمیته های این همایش با مشارکت مراکز علمی و دانشگاهی استان ایجاد شد.

حجت الاسلام احمد حمیدی، افزود: در راستای کاربردی کردن این همایش ملی تلاش می شود خروجی آن به طرح و لایحه ای برای مدیریت شهری در زمینه تمدن سازی نوین اسلامی تبدیل شود و در اختیار شهرداران و اعضای شورای اسلامی کلانشهرها و شهرها قرار گیرد.

وی یادآوری کرد: محورهای اصلی این همایش شامل شهر پایدار؛ علم پژوهش- اخلاق، معنویت و سبک زندگی اسلامی، ایرانی- اقتصاد- عدالت اجتماعی و سلامت نظام اداری- حقوق شهروندی- دیپلماسی شهری- فرهنگ و تمدن اسلامی- جوان‌گرایی، خلاقیت و نوآوری و مشارکت اجتماعی و مدیریت جهادی و انقلابی است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز گفت: در روز برگزاری همایش پیشنهاد تشکیل دبیرخانه دایمی گام دوم انقلاب در کلانشهرها ارایه می شود تا تمامی اقدامات شهرداری ها براساس برنامه های این دبیرخانه انجام شود و دبیرخانه نیز با ستاد مرکزی گام دوم انقلاب در ارتباط باشد.

حجت الاسلام حمیدی، ادامه داد: پیشنهادات ارایه شده در مقالات ارسال شده به این همایش در قالب « کاربست» جمع آوری و در اختیار شهرداران و اعضای شورای اسلامی کلانشهرها و شهرها قرار می گیرد تا هر کدام که قابلیت اجرایی داشت را انجام دهند.

۸۰۲۳/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انقلاب تمدن خلاقیت رهبر معظم انقلاب اسلامی فرهنگ و تمدن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود