Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@13:56:30 GMT

تلاش برای بهبود وضعیت زندان‌های پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۸۰۱۰

حیات‌الغیب در آغاز مدیریت خود در ۵۲ ساعته از ۹ مرکز تابعه زندان‌های استان بازدید کرد.

اخبار اجتماعی- وی هدف از این بازدید‌ها را که گاه به مدت ۷ ساعت کاری در برخی از ندامتگاه‌ها به طول انجامید را بررسی شرایط موجود در ندامتگاه‌های استان برشمرد و افزود: مراکز تابعه در زندان‌های استان تهران بنا به پراکندگی جغرافیایی، جمعیت کیفری بالا و همچنین نوع طبقه بندی جرایم؛ مدیریتی چند بعدی را بنا به در نظر گرفتن مقتضیات مکانی و روحیات خاص مددجویان و همچنین میزان توانمندی آنان در تمامی مولفه‌های انسانی مدیریتی فوق العاده هوشمند را می‌طلبد که نیل به این سیستم نظارتی و مدیریتی با تعامل و همفکری کلیه کارکنان و مسئولین مجموعه با همّتی جهادی و اندیشه‌های نو محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیات الغیب خاطر نشان کرد: با عنایات الهی و همچنین تلاش مضاعف همکاران در تمام زمینه‌ها سعی در بهبود شرایط داریم که تلاش مجموعه بر این خواهد بود تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات درون سازمانی و برون سازمانی جهت پیشبرد و اهداف سازمانی استفاده شود.

وی در این بازدید‌ها از کلیه قسمت‌های مربوط به مکان‌های خدمات دهی مددجویان اعم از اندرزگاه‌ها، آشپزخانه، موتورخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها، سالن‌های ملاقات سه گانه (کابین، حضوری و شرعی) واحد‌های فرهنگی، اشتغال و… به صورت کاملا موشکافانه بازدید کرد و ضمن استماع مشکلات از زبان کارکنان و مددجویان توصیه‌های لازم را به مسئولین مربوطه ابلاغ کرد.

مدیر کل زندان های استان تهران همچنین با حضور در آسایشگاه پرسنل وظیفه و یگان حفاظت زندان‌های استان بر حفظ شان کارکنان یگان در هر زمینه‌ای تاکید کرد؛ و دستور بازسازی و بهسازی مکان‌های مرتبط با یگان‌های حفاظت در سطح زندان‌های استان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر کرد.

حیات الغیب صرف فعل «نمی‌شود و نمی‌توان» را با هر بهانه‌ای مردود خواند و ابراز امیدواری کرد بتوان در مدت از پیش تعیین شده وضعیت زندان‌های استان را بهبود بخشید و تا حد ممکن تحقق زندانبانی مطلوب را بر مبنای استاندارد‌های سازمان به منصه ظهور رساند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زندان زندان ندامتگاه مدیرکل زندان های استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای تهران صبح روز ۲۹ فروردین

به گزارش خبرآنلاین، شاخص لحظه ای کیفیت هوای شهر تهران در بیست و نهمین روز از فروردین ماه در شرایط قابل قبول یا همان سالم قرار دارد.

ایرنا در گزارشی نوشت: پایتخت نشینان درحال سپری کردن یک فروردین کاملا متفاوت نسبت به سال های گذشته هستند چرا که در این ماه هنوز حتی یک روز نیز کیفیت هوا ناسالم نبوده و تنها برای چند ساعت در این ماه کیفیت هوا ناسالم شده است و صبح امروز / چهارشنبه نیز شاخص لحظه ای کیفیت هوای شهر تهران روی عدد ۸۴ و در شرایط قابل قبول یا همان سالم قرار دارد.

در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاخص کیفیت هوا با قرار گرفتن روی عدد ۷۰ در شرایط سالم بود.

بر اساس اطلاعات از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران هیچ نقطه ای از پایتخت در وضعیت قرمز (ناسالم برای همه افراد) نیست و بیشتر مناطق در شرایط سالم قرار دارد.

در سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان ۵ روز هوای پاک و ۲۳ روز هم هوای سالم استنشاق کردند و بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران همه مناطق در وضعیت سالم است.

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896168

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • امید شاخصه بارز آثار هنری توانخواهان بهزیستی اردبیل است
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • وضعیت کیفیت هوای تهران صبح روز ۲۹ فروردین